دشمن از عدم مشارکت مردم در انتخابات خوشحال می شود

حجت الاسلام شهابی گفت: دشمنان انقلاب به دنبال کمرنگ شدن حضور مردم در انتخابات هستند و خوشحالی دشمن در نیامدن مردم در پای صندوق رای است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گرگان، حجت الاسلام «عین الله شهابی» ظهر امروز (پنجشنبه 30 اردیبهشت) در جلسه شورای فرهنگ عمومی شهرستان آزادشهر اظهار کرد: جلسه فرهنگ عمومی را امروز به حضور حداکثری مردم عزیز در انتخابات اختصاص دادیم و این مسئله برای ما حائز اهمیت است.

 

امام جمعه آزادشهر ادامه داد: حضور مردم در انتخابات حائز اهمیت است و پس از آن انتخاب اصلح  مطرح است و امیدواریم در 28 خرداد مردم با حضور در انتخابات حماسه ای به پا کنند.

 

حجت الاسلام شهابی بیان کرد: دشمنان به دنبال کمرنگ شدن حضور مردم در انتخابات هستند و خوشحالی دشمن در نیامدن مردم در پای صندوق رای است.

 

وی افزود: اگر انتخابات کمرنگ شود کسی جز دشمن و استکبار جهانی و اسرائیل غاصب از این موضوع ابراز خوشحالی نخواهد کرد و لذا می بینیم که با تمام وجود خود تلاش می کنند این حماسه حضور را کمرنگ جلو دهند.

 

امام جمعه آزادشهر تاکید کرد: اعتقاد ما این است که در شهرستان آزادشهر در  28 خرداد بهتر از انتخابات دوره های قبل مردم انقلابی به پای صندوق های رای خواهند آمد.

 

کد خبر 1058455

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha