رسانه ها گزارش کار نمی خواهند/۵ مرکز تولید محتوای رسانه در استان سمنان فعال است

فلاح لاله زاری با تاأکید براینکه رسانه ها گزارش کار نمی خواهند گفت: رسانه نیازمند ارائه تحلیل های مناسب از حوزه های تحت پوشش، گزارش فعالیت های اثرگذار برای مردم و جامعه، انتقاد پذیری و پاسخگو بودن هستند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان ازسمنان، «فرشید فلاح لاله زاری»در دومین نشست فصلی خبرنگاران، رسانه های استان سمنان به مناسبت هفته روابط عمومی ها  بالا بردن سهم استان سمنان در فضای خبری و اطلاع رسانی ملی را فصل مشترک فعالیت های رسانه ها و روابط عمومی دستگاههای اجرایی این استان دانست و گفت: این تلاش ها باید مبتنی بر انعکاس اخبار مثبت و توانمندی های استان سمنان استوار باشد.

 

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان افزود: فصل مشترک رسانه ها و روابط عمومی ارتقای دانایی، اطلاعات و آگاهی های جامعه است.

 

وی با تأکید براینکه رسانه ها و روابط عمومی دستگاههای اجرایی باید سهم استان سمنان را در رسانه های ملی به عنوان هدف مشترک پیگیری و هدف گذاری کنند ادامه داد: این امر با تهیه گزارش های خبری و تهیه محتوای مناسب از نظر کمی و کیفی و نیز ارائه اطلاعات و محتوای مناسب به رسانه ها امکان پذیر است.

 

فلاح لاله زاری رسانه های استان سمنان را نیز به پرهیز از ارائه حاشیه های غیر موثر و رجوع به منابع غیرمعتبر فراخواند و گفت: این انتظار از جامعه خبری وجود دارد که در شرایط فعلی که جامعه نیاز به ترویج روحیه شاد، شادابی، کار و زندگی به همراه تلاش و فعالیت بیشتر است همراه با روابط عمومی های دست در دست هم متحد و همراه باشند و فعالیت کنند.

 

دبیر شورای اطلاع رسانی و تبلیغات اقتصادی استان سمنان به انتظارات رسانه ها از روابط عمومی ها نیز اشاره و تصریح کرد: رسانه ها گزارش کار نمی خواهند بلکه نیازمند ارائه تحلیل های مناسب از حوزه های تحت پوشش، گزارش فعالیت های اثرگذار برای مردم و جامعه، انتقاد پذیری و پاسخگو بودن هستند.

 

وی با بیان اینکه رسانه های استان سمنان نیز باید با ارائه تولیدات رسانه ای با کیفیت مناسب همراه با روابط عمومی ها باشند اظهارامیدواری کرد: این نشست مشترک فصل جدید کاری را بین روابط عمومی ها و رسانه های استان سمنان بدنبال داشته باشد.

 

فلاح لاله زاری به ارائه آماری از رسانه های استان سمنان پرداخت و گفت: در استان سمنان ۲۳۶ رسانه دارای مجور فعالیت دارند که از این تعداد ۸۷ رسانه مکتوب، ۲۰ پایگاه خبری، ۱۲ دفتر نمایندگی خبرگزاری و سایر اشکال رسانه ای در این استان فعالیت دارند.

 

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان گفت: پنج مرکز تولید محتوای رسانه های نیز در این استان فعال است.

 

دومین نشست فصلی معاونت فرهنگی رسانه‌ای اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان با موضوع بررسی مشکلات حوزه رسانه و روابط‌ عمومی و دریافت نظرات در خصوص برگزاری مراسم گرامیداشت روز خبرنگار و نیز مسایل و مشکلات روابط عمومی ها و رسانه ها به صورت وبیناری برگزار شد.

کد خبر 1058483

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha