حضور در انتخابات و انتخاب فرد اصلح، وظیفه و تکلیفی همگانی است

جهانگیری از کسبه و بازاریان نسبت به حضور پرشور در پای صندوق‌های رای دعوت کرد و گفت: حضور در انتخابات و انتخاب فرد اصلح، وظیفه و تکلیفی همگانی است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اندیمشک، «پیمان جهانگیری» شب گذشته در نشست هم‌اندیشی با اصناف و بازاریان پیرامون موضوع مشارکت حداکثری در انتخابات آتی اظهار کرد: همه باید با هم همکاری و تعامل داشته باشیم تا مشکلات حل شوند.

 

فرماندار اندیمشک با اشاره به اینکه مردم اندیمشک با فرهنگ، نجیب و با سطح سواد بالایی هستند افزود: رضایت‌مندی و ایجاد امید میان مردم اندیمشک، ملاک کاری ما است.

 

وی اذعان کرد: با وجود بیماری کرونا و تحریم‌های ظالمانه دشمن، طی چهار سال گذشته با همکاری نماینده مردم اندیمشک در مجلس شورای اسلامی کارهای بسیار بزرگی در جهت رفع دغدغه مردم در سطح شهرستان صورت گرفته است.

 

جهانگیری با بیان اينکه اگر مدیریت باشد هیچ کار نشدی وجود ندارد تصریح کرد: هر مدیری که کم‌کاری کند، پیگیر کارهای مردم نباشد و نسبت به مردم بی‌تفاوت باشد، جایگاه وی در آن اداره نیست.

 

وی ضمن دعوت از کسبه و بازاریان نسبت به حضور پرشور در پای صندوق‌های رای، خواستار دعوت مردم جهت شرکت در انتخابات شد و عنوان کرد: حضور در انتخابات و انتخاب فرد اصلح، وظیفه و تکلیفی همگانی است.

 

در ادامه این نشست، تعدادی از کسبه و بازاریان ضمن بیان مشکلات خود، بر حضور پرشور در پای صندوق‌های رای تاکید کردند.

 

کد خبر 1058590

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha