باید در ۲۸ خرداد به گونه‌ای انتخاب کنیم که به انتخاب خود ببالیم نه بنالیم

امام جمعه شهرستان قدس گفت: باید در ۲۸ خرداد به گونه‌ای انتخاب کنیم که به انتخاب خود ببالیم نه بنالیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شهرستان ­های تهران، حجت الاسلام رضاجوکار امام جمعه شهرستان قدس در خطبه‌های نماز عبادی سیاسی جمعه این هفته (۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۰) ضمن توصیه خود و نمازگزاران به رعایت تقوای الهی اظهار کرد: آزادی خرمشهر به عنوان نقطه عطفی در تاریخ ایران ثبت شد و رمز ماندگاری عملیات بیت المقدس در حماسی بودن آن بود و فرماندهان جوانی مانند شهید صیاد شیرازی و حسن باقری و... نقش آفرینی کردند.

وی با اشاره به اینکه برای رفع مشکل اقتصادی نیز باید حماسه اقتصادی خلق شود که نیازمند زمینه و مقدمه‌ای است گفت: انتخابات زمینه ای برای انتخاب فرماندهانی است که مشکلات اقتصادی کشور رفع شود و این با حضور باشکوه و انتخاب دقیق میسر می‌شود تا حکمرانی اسلامی داشته باشیم نه حکمرانی غربی.

امام جمعه شهرستان قدس افزود: با تاکید بر فرمایش مقام معظم رهبری که فرمودند "خرمشهرها در پیش است" گفت: جبهه انقلاب باید فتح خرمشهری دیگر در انتخابات ریاست جمهوری رقم بزند تا ارزشهای این ملت زنده شود.

جوکار در بخش دیگری از خطبه  با بیان اینکه درست مصرف کردن از منابع طبیعی و دوری از اسراف را در اصلاح الگوی مصرف باید مورد توجه قرار داد، افزود: مسئولان بالادستی نیز می بایست کیفیت کالاها را افزایش دهند تا به واسطه ارتقای کیفیت جلوی اسراف نیز گرفته شود. همچنین مردم در مصرف آب و برق صرفه‌جویی کنند و مسولان ضمن توزیع عادلانه ، زمان قطعی آب و برق را به مردم اطلاع دهند.

وی بیان داشت: بیش از ۴۰ سال است که تحریم آمریکا وجود دارد و از دل این تحریم‌ها پیشرفت داشتیم و به خودکفایی رسیده‌ایم و هرجا در مقابل دشمن ایستادگی کردیم به پیروزی دست یافتیم و انقلاب اسلامی الگویی برای کشورهای مقاومت شد.

امام جمعه شهرستان قدس انتخاب آگاهانه را سبب پیشرفت و حرکت کشور به سمت ثبات دانست و تصریح کرد:‌ غربگرا ها  بدانند که دیگر رمقی برای اسرائیل نمانده و ایران قوی در ۲۸ خرداد تضمین خواهد شد. باید در ۲۸ خرداد به گونه‌ای انتخاب کنیم که به انتخاب خود ببالیم نه بنالیم.

حجت الاسلام جوکار ادامه داد: شورای محترم نگهبان باید با توجه به جایگاه ریاست جمهوری بعنوان عالی ترین مقام اجرایی کشور، بالاترین سطح صلاحیت ها را در نظر بگیرد تا مردم قدرت انتخاب بین خوب و خوب تر داشته باشند.

امام جمعه شهرستان قدس با اشاره به روز نسیم مهر و حمایت از زندانیان پیشنهاد کرد گروه‌های جهادی برای آزاد سازی زندانیان غیرعمد و رسیدگی به خانواده‌های آنها تشکیل شود و اشتغال پس از آزادی با کمک مجمع خیرین اشتغال مورد توجه قرار گیرد.  


نماز جمعه شهرستان قدس با رعایت فاصله گذاری اجتماعی و دستورالعمل های بهداشتی در مصلی برگزار شد.

کد خبر 1058683

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha