بیش از ۴۰ هزار بسته غذایی بین مددجویان زنجانی توزیع شد

به گفته صفری، در سومین مرحله از رزمایش ایران همدل، بیش از ۴۰ هزار بسته غذایی بین مددجویان زنجانی توزیع شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از زنجان، مدیرکل کمیته امداد استان زنجان در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در طول ماه مبارک رمضان و همزمان با سومین مرحله از رزمایش ایران همدل 40 هزار و ۴۳۳ بسته معیشتی از محل مشارکت خیران عزیز زنجانی در طرح اطعام مهدوی تهیه و بین مددجویان زنجانی توزیع شد.

 

هدایت صفری ادامه داد: تهیه و توزیع غذای گرم، افطاری ساده،‌ نان مهربانی و بسته های معیشتی در قالب طرح اطعام مهدوی از برنامه های مهم اجرایی کمیته امداد استان زنجان در مرحله سوم این رزمایش مردمی و خداپسندانه بوده است.

 

وی خاطرنشان کرد: تهیه و توزیع بسته های معیشتی و بهداشتی بین خانواده های تحت حمایت و سایر اقشار نیازمند این استان  با هدف کمک به معیشت جامعه هدف در ماه مبارک رمضان از برنامه های مهم اجرایی کمیته امداد استان زنجان در طول این  ماه عزیز بوده است.

 

صفری با اشاره به اینکه به منظور تهیه و توزیع بسته های معیشتی بیش از ۱۱ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان از محل مشارکت خیران و مراکز نیکوکاری در سطح استان زنجان هزینه شده است، اضافه کرد: با مشارکت مناسب خیران عزیز زنجانی برنامه هدف گذاری شده کمیته امداد استان زنجان در مرحله سوم رزمایش ایران همدل و تهیه و توزیع بسته های معیشتی در ماه مبارک رمضان ۱۱۸ درصد تحقق یافته است.

 

کد خبر 1058728

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha