مردم از ضعف نظارت‌ها رنج می برند

آیت الله عبادی با تأکید بر ضرورت انتخاب مدیران متعهد و شایسته در کشور، گفت: سالهاست که مردم از ضعف نظارت و رهاشدگی این حوزه و مدیران ناشایسته رنج می برند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بیرجند، آیت الله «سید علیرضا عبادی» صبح امروز (۱ خرداد) در دیدار با رئیس منطقه ۲ سازمان بازرسی کل کشور با تبریک پیروزی مردم مظلوم فلسطین بر دشمن لجوج و اسرائیل غاصب اظهار کرد: وقتی یک جامعه می تواند سالم باشد که نیروی ناظر با داشتن دیدگاه بصیر تا نقطه های تحقق مشکلات جامعه را لحاظ کند که شامل دو بخش پیگیری تخلفات و ایجاد مانع و عدم پشتیبانی از مسئولان زیربط  و پیشگیری است.

 

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با بیان اینکه پیشگیری از تخلف امری کارساز است که باید مبتنی بر دقت و سرعت در پیگیری باشد، گفت: وقتی افرادی انحراف یا خیانتی دارند باید بدون فوت وقت آنان را شناسایی و به سرعت هشدارهای لازم داده شود.

 

وی با اشاره به اینکه مدیران یکی از سرمایه های بزرگ کشور هستند، تصریح کرد: با وجود نیروهای حراستی و نظارتی چطور می شود که یک مدیر منحرف و با اختلاس از کشور فرار می کند و این سرمایه کشور فاسد می شود و حال آنکه اگر به موقع  و دقیق هشدار به او داده می شد این اتفاق رخ نمی داد.

 

آیت الله عبادی با تأکید بر ضرورت انتخاب مدیران متعهد و شایسته در کشور، بیان کرد: سالهاست که مردم از ضعف نظارت و رهاشدگی این حوزه و مدیران ناشایسته رنج می برند.

 

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با بیان اینکه همه ما در مسئله سرنوشت ساز انتخابات مسئول هستیم، گفت: همین مدیران ناشایسته ای که افراد غیرقابل قبول را نصب می کنند ما با انتخاب نادرست و بدون رعایت ملاک های اصلح انتخاب کردیم.

 

وی در ادامه افزود: مردم باید بدانند چشم ناظران باز است و گول نمی خورند.

 

آیت الله عبادی به پیروزی و مقاومت ۱۲ روزه ملت فلسطین اشاره کرد و گفت: جرقه امید بزرگی زده شد و امیدواریم به نابودی صهیونیست بین الملل و امریکا و انگلیس پست منجر شود.

کد خبر 1058742

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha