تقدیر وزیر بهداشت از استاندار خوزستان در مهار کرونا در عید فطر

سعید نمکی از استاندار خوزستان به خاطر اقدامات پیشگیرانه از کرونا در عید سعید فطر و جلوگیری از شیوع کرونا از طریق کشتی‌های باری مشکوک به کرونا تقدیر و تشکر کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اهواز، «سعید نمکی» صبح امروز (شنبه ۱ خرداد) در نشست ستاد ملی کرونا که با حضور رئیس جمهور برگزار شد، با تقدیر از اقدامات استاندار خوزستان در مهار کرونا به ویژه در عید سعید فطر اظهار کرد: خوزستان سال گذشته در عید سعید فطر لطمه سنگینی خورد و پس از آن پیک جدیدی از کرونا در این استان آغاز شد.

 

وزیر بهداشت با اشاره به اینکه امسال خوشبختانه جلسات مختلف استاندار خوزستان با علما و شیوخ و اطلاعیه برخی علما بسیار موثر بود و کمترین مشکل را در این استان داشتیم افزود: البته بودند عده‌ای که رعایت نکردند اما محدود بود که جای بسیار سپاسگذاری دارد.

 

نمکی اضافه کرد: اقدام زیبای دیگری خوزستان مربوط به کشتی هایی بود که به این استان بار می‌آوردند که در این راستا کشتی‌ها در چندین کیلومتری بندر نگه داشته می‌شدند و اقدامات لازم طبق پروتکل‌ها انجام می‌شد.

 

وی تصریح کرد: سه کاپیتان این کشتی‌ها دارای کرونای هندی و برزیلی بودند که اگر با تیم‌هایشان وارد می‌شدند مشکلات ما دو چندان می‌شد‌ اما با اقدام به موقع این مساله مهار و کنترل شد‌.

 

کد خبر 1058770

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha