تشریح برنامه های سوم خرداد در گلستان/ ۱۳۵۰ برنامه برگزار می شود

کاظمی گفت: به مناسبت عملیات بیت المقدس و سالروز آزادسازی خرمشهر یک هزار و ۳۵۰ برنامه در سطح استان گلستان برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گرگان، «محمدرضا کاظمی» صبح امروز (شنبه یکم خرداد) در نشست خبری با اصحاب رسانه استان گلستان اظهار کرد: به مناسبت عملیات بیت المقدس و سالروز آزادسازی خرمشهر یک هزار و 350 برنامه در سطح استان در دستور کار قرار گرفت.

 

مدیرکل حفظ آثار و ارزش های دفاع مقدس گلستان ادامه داد: 39 برنامه شاخص ابلاغی در سالجاری در نظر گرفته شده است و همچنین به مناسبت این ایام دو کتاب تاریخ شفاهی و کتاب نقش شهرداری گرگان در دفاع مقدس رونمایی می شود.

 

کاظمی از رونمایی کتاب «ضربدر سفید» کتاب فیلمنامه دفاع مقدس در استان خبر داد و گفت: ساخت مستند سردار شهید نقی صلبی با عنوان «پترشمس» توسط صدا و سیما، برگزاری مسابقه بزرگ کتابخوانی ویژه سوم خرداد و ارسال تکه فیلم و نماهنگ از طریق فضای مجازی برای دانشحویان و دانش آموزان از دیگر برنامه هایی است که در این ایام تدارک دیده شده است.

 

وی افزود: ویزیت رایگان طرح شهید شوشتری، بیان خاطرات دوران دفاع مقدس در خصوص آزادسازی خرمشهر در فضای مجازی و شبکه شاد برای دانش آموزان، دیدار با خانواده شهدا و ایثارگران هشت سال دفاع مقدس به خصوص عملیات بیت المقدس از دیگر برنامه هایی است که در این ایام برگزار می شود.

 

مدیرکل حفظ آثار و ارزش های دفاع مقدس گلستان متذکر شد: برپایی نمایشگاه عکس در فضای مجازی، نشست هم اندیشی و بصیرتی و بازخوانی عملیات بیت المقدس، تقدیر از ایثارگران و خانواده شهدای دستگاه های اجرایی، مسابقه نقاشی ویژه کودکان و نوجوانان، شب شعر و برگزاری چهاردهمین همایش ملی تجلیل از ایثارگران به طور همزمان در سراسر کشور از دیگر برنامه های قابل ذکر در استان به شمار می رود.

 

کاظمی بیان کرد: به مناسبت سوم خرداد 127 مسابقه و برنامه ورزشی در سطح استان در نظر گرفته شده است و همچنین از طریق صدا و سیما 26 برنامه شاخص پخش خواهد شد.

کد خبر 1058792

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha