سامانه «بچه های مسجد» آماده انعکاس فعالیت های کانون های فهما

مظاهری گفت: سامانه «بچه های مسجد» برای ثبت گزارش، فعالیت ها و برنامه های کانون های فرهنگی هنری مساجد توسط مدیران و رابطین چهارمحال و بختیاری فعال است.

«محمدرضا مظاهری» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در شهرکرد اظهار داشت: سامانه «بچه های مسجد» برای ثبت گزارش، فعالیت ها و برنامه های کانون های فرهنگی هنری مساجد توسط مدیران و رابطین چهارمحال و بختیاری فعال است.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد چهارمحال و بختیاری ادامه داد: مدیران و رابطین کانون های فرهنگی هنری مساجد سطح استان باید روزانه نسبت به ثبت گزارش طرح تلاوت نور، سه شنبه های تکریم، شنبه های کتاب، ثبت آثار تجسمی و ادبی، ثبت گروه و آثار سرود، فیلم و نمایش، ثبت آثار چند رسانه ای و اخبار خود اقدام کنند.

 

وی ابراز کرد: ثبت گزارش، فعالیت ها و برنامه های کانون های فرهنگی هنری مساجد توسط مدیران و رابطین چهارمحال و بختیاری در سامانه «بچه های مسجد» به نشانی bachehayemasjed.ir امتیاز کانون را افزایش می دهد.

 

مظاهری به سایر دوره های آموزشی و آزمون های کانون های فرهنگی هنری مساجد اشاره کرد و افزود: دوره های آموزشی و آزمون های مختلفی در سامانه «بچه های مسجد» بارگذاری شده و اعضای کانون های فرهنگی هنری مساجد استان می توانند با مراجعه به این سامانه در این دوره ها شرکت کنند.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد چهارمحال و بختیاری با اشاره به طرح «رصد و پایش» کانون های فرهنگی هنری استان گفت: این طرح از ابتدای امسال به منظور پویایی هرچه بیشتر و پیگیری برای حضور حداکثری کانون های فرهنگی هنری مساجد در رویداد ملی «فهما» سال جاری انجام می شود.    

 

مدیر ستاد کانون های مساجد چهارمحال و بختیاری گفت: هم اکنون ۴۳۹ کانون فرهنگی هنری در مساجد سطح استان فعالیت های فرهنگی، هنری، دینی و مذهبی را انجام می دهند.

 

کد خبر 1058795

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha