کمک بیش از ۵میلیارد ریالی خادمیاران رضوی به نیازمندان قائم شهری

فاضل زاده گفت: خادمیاران رضوی شهرستان قائم شهر از استان مازندران در اردیبهشت ماه سال جاری، پنج میلیارد و ۲۲۹ میلیون و ۲۲۵ هزار ریال به نیت امام رضا(ع) به محرومان و نیازمندان خدمت رسانی کردند.

«محمدصادق فاضل زاده» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در ساری با بیان اینکه خادمیاران رضوی شهرستان قائم شهر به حق به عنوان سفیران امام مهربانی ها حضرت رضا علیه السلام ، صادقانه به نیازمندان کمک می کنند، اظهار کرد: خادمیاران افتخاری حضرت رضا(ع) این شهرستان در یک‌ماهه‌ی اردیبهشت سال جاری با همیاری خیرین مبلغ پنج میلیارد و ۲۲۹ میلیون و ۲۲۵ هزار ریال برای محرومیت‌زدایی و دستگیری از محرومین و نیازمندان به نام مبارک آقا علی بن موسی‌الرضا (ع) هزینه کردند .

 

دبیر کانون های خدمت رضوی شهرستان قائم شهر از مازندران با اشاره به اینکه کرونا مانع از انجام فعالیت های شبانه روزی خادمیاران نشده، بیان کرد: در طول یک ماهه ی اردیبهشت سالجاری و ماه مبارک رمضان، با رعایت پروتکل های بهداشتی  تعداد ۷هزار و ۱۵۶ بسته معیشتی و اطعام افطاری و سحری به ارزش بیش از سه میلیارد و ۶۰ میلیون ریال ، به همت خادمیاران تهیه و بین خانواده های نیازمند توزیع شد.

 

وی ادامه داد: همچنین با اجرای طرح قربانی گوسفند به نیت سلامتی آقا امام زمان (عج)، گوشت گوسفندی تازه به ارزش ۴۱۵ میلیون و ۳۸۵ هزار ریال ، با رعایت شیوه نامه های بهداشتی، در سفره ی ۲۷۰ خانواده ی کم برخوردار قرار گرفت .

 

فاضل زاده افزود: خامیاران این شهرستان با مشارکت در دو طرح دیگر به نام های طرح «کارت اعتباری نان» و طرح «سفره ای به وسعت ایران» و با صرف هزینه ای به مبلغ یک میلیارد و ۵۰ میلیون و ۷۵۰ هزار ریال، علاوه بر مراحل قبلی، به ۲۳۶ خانواده ی بی بضاعت دیگر نیز خدمت کردند.

 

وی یادآورشد: در این ماه به هشت نوعروس خانواده های ناتوان، به نیت ثامن الحجج امام هشتم(ع)، اقلام جهیزیه به ارزش ۱۳۴ میلیون و ۵۰۰ هزار ریال اهدا شده است.

 

فاضل زاده با بیان اینکه خدمات ارائه شده از سوی خادمیاران کانون های خدمت رضوی این شهرستان به نیازمندان، متنوع و در ابعاد گوناگون صورت می گیرد، گفت: بیش از ۵۶۸ میلیون ریال نیز صرف کمک های نقدی و اهداء کارت هدیه، خدمات پزشکی و درمانی، تعمیرات و فعالیت های عمرانی، اجرای طرح«آقا حساب کردند» و انجام برنامه های متعدد فرهنگی مانند بزرگداشت مناسبت ها و امور تبلیغی شده است .

کد خبر 1058804

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha