پیروزی فلسطینی‌ها خط بطلانی بر تفکر سازش کاری و نوکر معابی است

آیت الله عبادی با بیان اینکه پیروزی فلسطینی‌ها خط بطلانی بر تفکر سازش کاری و نوکر معابی است، گفت: امروز تنها راهکاری که جواب می دهد مقاومت و ایستادگی در مقابل جهانخواران است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بیرجند، آیت الله «سید علیرضا عبادی» صبح امروز (۱ خرداد) در دیدار با دست اندرکاران مراسم بزرگداشت سالروز آزادسازی خرمشهر ضمن تبریک پیروزی فلسطین مظلوم بر ستمگران بین الملل اظهار کرد: از آن دوران هایی که اروپایی ها و آمریکا جنگ های بین المللی را ایجاد کردند و آن همه ضایعات به جهان بشر تحمیل نمودند، از همان تاریخ که مسلمانان خواب بودند و هنوز هم بسیاری از آنها از این خواب مرگ بیدار نشده اند، فرصتی بود برای استکبار که جهان را چراگاه دزدان بین الملل کرده است.

 

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با اشاره به طرح استکبار برای سلطه بر جهان، افزود: در سال ۵۷ نیز هنوز در همان خواب و خیال بودند و فردی به نام صدام را در مقابل نظام نوپای جمهوری اسلامی قرار دادند و همه پشت او درآمدند، از میگ روسیه گرفته، تا سلاح های شیمیایی آلمان تا پول های عربی همه جوره از صدام حمایت کردند، و قرار بود در عرض یک هفته تهران را فتح کند، بعد از شروع جنگ سازمان ملل و شورای امنیت کشور را منتظر گذاشتند با این بهانه که شروع کننده جنگ که بوده است؟! به امید اینکه بتوانند نظام را ساقط کنند.

 

وی ادامه داد: اما نظام جمهوری اسلامی همانند کشورهای دیگر نیست و بعد از هشت سال فهمیدند که شروع کننده جنگ؛ عراق بوده است.

 

آیت الله عبادی با بیان اینکه نظام جمهوری اسلامی ۴۲ سال پابرجا مانده و روز به روز قدرتمندتر می شود، گفت: در حالی که آمریکا و انگلیس روز به روز ضعیف تر شدند و شوروی نیز نابود شد.

 

امام جمعه بیرجند با اشاره به سکوت سازمان ملل در مقابل جنایت و کودکشی در فلسطین توسط صهیونیست ها، تصریح کرد: مردم فلسطین در مقابل تجهیزات آنها با سنگ شروع کردند اما با صبر و حوصله توانستند سنگ های خود را به موشک تبدیل کنند، مقاومت فلسطین کم نیاورد.

 

وی با بیان اینکه اسرائیل غاصب برنامه داشتند که کار فلسطین را تمام کنند، اما برخلاف تصورشان مسئله یک چیز دیگر در آمد، افزود: در حالی که عناصر ناپاک بین المللی همواره از این صهیونیست ها حمایت کردند اما ملت ها صدایشان در آمد، که این یعنی مرگ استکبار.

 

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با اشاره به اینکه فلسطینی ها بدون کمک گروهی و به تنهایی در مقابل صهیونیست ها ایستادگی کردند، ادامه داد: مردم فلسطین مقاومت کردند و بعد از ۱۱ روز اسرائیلی ها کم آوردند، نه تنها رژیم صهوینستی، بلکه دبیر سازمان ملل بعد از شکست از آتش بس استقبال کردند.

 

آیت الله عبادی با بیان اینکه پیروزی ملت فلسطین یک ظاهری و باطنی همانند پیروزی و فتح خرمشهر دارد، اظهار کرد: ظاهر این این پیروزی دور هم جمع شدن دوباره ۱۴ میلیون فلسطینی است اما باطن این پیروزی حذف استکبار است.

 

وی در ادامه یاد آور شد: در سراسر جهان بعد از پیروزی فلسطینی‌ها روحیه جدیدی برای خط بطلان بر سازش کاری و نوکرمعابی متولد شد، خطی بر روی تفکر مسخره ای افرادی که به دنبال دشمن می روند تا مشکلاتشان را حل کند.

 

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با تأکید بر اینکه  آن چه که امروز در جهان جواب می دهد موضع نظام جمهوری اسلامی است، نه موضع مسئولین جمهوری اسلامی، گفت: هر جا بر اساس قانون اساسی، دین و عقیده عمل کردیم به پیروزی رسیدیم.

 

آیت الله عبادی با اشاره به اینکه امروز تنها راهکاری که جواب می دهد مقاومت و ایستادگی در مقابل جهانخواران است، ادامه داد: استکبار همانند درنده وحشی است، اگر بایستید کوچک می شود اما اگر یک قدم عقب نشینی کنید حمله می کند، آیا برخی زا افراد ننگ نمی کنند که از دشمنان کمک می خواهند، آیا نمی بینند هر جا مقاومت است، پیروزی نیز است.

 

وی با اشاره به حدیث حضرت علی (ع که می فرمایند: «فَالْمَوْتُ فِی حَیَاتِکُمْ مَقْهُورِینَ وَ الْحَیَاةُ فِی مَوْتِکُمْ قَاهِرِینَ»، افزود: مرگ وقتی است که شما مغلوب بشوید ولو اینکه نَفَس بکشید، اما حیات این است که شهید بدهید اما پیروز شوید، پیروزی حیات است، از شهید دادن که کسی ضرر نکرده است، آرزوی ما شهادت است.

 

امام جمعه بیرجند در پایان خاطرنشان کرد: از امروز آزادی خواهان جهان در راهپیمایی هایشان با یک شیوه جدید حضور پیدا خواهند کرد و شرایط را تغییر می دهند و می روند که این تفکر لیبرال دموکراسی که خطرناک ترین ویروس است را از جهان برکنند و زمینه نجات بشر به وسیله ظهور حضرت مهدی(عجل الله تعالی فرجه) را فراهم کنند.

 

 

 

کد خبر 1058888

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha