شناسايی فروشندگان و توليدكنندگان از طریق سامانه «وندور» فراهم می شود

قناویزچی گفت: سومین كارگروه تحليل اطلاعات و توسعه اقدامات بين بخشي با هدف شناسايي و بكارگيري فروشندگان و توليدكنندگان توانمند و با سابقه در بستر سامانه هوشمند تامين كنندگان شهرداري مشهد برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از مشهد، «علی قناویزچی» در سومین كارگروه تحليل اطلاعات و توسعه اقدامات بين بخشي که با هدف شناسايي و بكارگيري فروشندگان و توليدكنندگان توانمند و با سابقه برگزار شد، با اعلام این خبر افزود: حاضرین در جلسه ضمن تبادل نظر در خصوص نحوه بکارگیری فروشندگان و توليدكنندگان در بستر سامانه هوشمند تامين كنندگان شهرداري، به ارائه راهکار برای حضور حداکثری و تسهیل اجرای فرآیند ثبت نام و عرضه خدمات تامین کنندگان در سامانه پرداختند.

 

مدیرکل هماهنگی دستگاههای اجرایی شهرداری مشهد پس از معرفی اداره کل هماهنگی دستگاه های اجرایی به عنوان متولی نهادینه سازی مدیریت هماهنگ در سطح شهرداری و در ارتباط مدیریت شهری با سایر دستگاه های اجرایی؛ گفت: کارگروه مذکور با هدف تحلیل اطلاعات و تصمیم سازی موثر در راستای بهره گیری از فرصت ها و با مشارکت اداره کل برنامه، بودجه و ارزیابی عملکرد و دستگاه های بیرونی از قبیل اتاق اصناف و خانه صنعت و معدن بود شکل گرفته است.
 

وی با بیان اینکه هدف از فعالیت سامانه وندور، افزایش رقابت و ایجاد دامنه گسترده ورود افراد توانمند به قرارداد و پیمان های شهرداری است، تصیح کرد: ایجاد عدالت در واگذاری خدمات به پیمانکاران از طریق کسب اطلاعات اعضا و تامین کنندگان از قراردادهای شهرداری منجر به بسترسازی اقتصاد عدالت محور در زمینه توسعه زیرساخت های شهری و رونق فضای کسب و کار خواهد شد.

 

قناویزچی بیان کرد: هدف از سامانه، افزایش رقابت و باز نمودن دامنه کار جهت ورود افراد توانمند بیشتری به قراردادهای پیمان شهرداری و ایجاد عدالت در واگذاری کار به پیمانکاران از طریق کسب اطلاعات اعضا و تامین کنندگان از قراردادهای شهرداری است که این امر منجر به بسترسازی عدالت محور در زمینه توسعه زیرساخت ها و فضای اشتغال خواهد شد.

 

وی افزود: از طرفی مدیریت شهری در این بستر می تواند با گستره بیشتری از تامین کنندگان تعامل برقرار نماید و خدمات با کیفیت بهتر و با هزینه کمتری را به شهر و شهروندان ارائه نماید.

کد خبر 1058956

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha