کاری که انسان برای خدا انجام می دهد، ابدی است

حجت الاسلام محمدی پور گفت: کاری که انسان برای خدا انجام می دهد، ابدی و آن گامی که در مسیر الهی برداشته می شود ازلی است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، حجت الاسلام محمدی پور با اشاره به اینکه هنر ذوقی است اما بخشی از آن کار و تمرین می طلبد و زحمت و تلاش می خواهد که به این هنرنمایی ها دست پیدا کند، گفت: کاری که انسان برای خدا انجام می دهد، ابدی و آن گامی که در مسیر الهی برداشته می شود ازلی است.

حجت الاسلام «محمدجواد محمدی پور» امروز (شنبه 1 خرداد) در مراسم اختتامیه جشنواره عکس «ایثار» که در سینما «فرهنگ» شیراز برگزار شد، با اشاره به فرمایش رسول خدا (ص) گفت: عکاسی یک هنر ارزشمند، اثرگذار و ماندگار است.

مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران فارس با یادآوری این مطلب که هنر ماندگاری است و کار هر کس نیست، افزود: هنر در زوایای ماندگاری خودش اثرگذار است.

وی با اشاره به اینکه هنر ذوقی است اما بخشی از آن کار و تمرین می طلبد و زحمت و تلاش می خواهد که به این هنرنمایی ها دست پیدا کند، گفت: کاری که انسان برای خدا انجام می دهد، ابدی و آن گامی که در مسیر الهی برداشته می شود ازلی است.

حجت الاسلام محمدی پور با تاکید بر اینکه معرفی کار ایثار، دلی است و «هر آنچه که از دل بر آید لاجرم بر دل نشیند»، اضافه کرد: اگر کاری برای ریا و تظاهر باشد زودگذر خواهد بود.

کد خبر 1059003

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha