کلنگ زورخانه مرکزی شهر اراک بر زمین زده شد

همزمان با ایام سالروز فتح خرمشهر کلنگ زورخانه مرکزی شهر اراک با حضور استاندار مرکزی و جمعی از مسئولان بر زمین زده شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از اراک، «علیرضا بیاتیان» در آیین افتتاح زورخانه مرکزی شهر اراک، با اشاره به اقدامات انجام شده در راستای احداث این زورخانه گفت: در مدت ۴۰ سال گذشته زورخانه‌ای در این شهر ساخته نشده و زورخانه این شهر در طرح تعریض میدان شورا تخریب شد.

 

شهردار کلانشهر اراک با اشاره به اینکه زورخانه مرکزی کلانشهر اراک در بنایی به مساحت ۴۸۶ متر مربع ایجاد می شود، افزود: طبقه همکف شامل صحن زورخانه به متراژ ۲۰۶متر مربع و ارتفاع ۶/۶۰ متر مربع، قسمت های اداری، نگهبانی، انبار، اتاق تاسیسات، سرویس بهداشتی، رختکن، به متراژ ۱۴۰متر مربع است.

 

این مقام مسئول با بیان اینکه طبقه اول شامل دو سوییت مجزا به متراژ ۱۴۱متر مربع است، اضافه کرد: طبقه دوم آن نیز به ایجاد دفتر اداری و مهمانسرا برای اسکان ورزشکاران مهمان به شهر اراک اختصاص می یابد.

 

بیاتیان ادامه داد: شهرداری اراک با پیگیری های بسیار،  را در راستای ترویج و توسعه ورزش زورخانه ای، پروژه احداث زورخانه مرکزی شهر اراک واقع در خیابان دانشگاه، روبروی ورودی اصلی استادیوم ۵ هزار نفری شهدای پنجم مرداد را در دستور کار خود قرار داده که در آینده به یک مکان مناسب برای برگزاری مسابقات کشوری و بین المللی تبدیل و باعث پیشرفت این ورزش در استان خواهد شد.

کد خبر 1059015

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha