نشست بصیرتی «مشق حضور» در صومعه‌سرا برگزار می‌شود

فلاحتکار گفت: به مناسبت انتخابات خرداد ماه سال جاری، نشست بصیرتی «مشق حضور» در صومعه‌سرا برگزار می‌شود.

«مائده فلاحتکار» در گفت‌وگو با خبرنگارخبرگزاری شبستان از صومعه‌سرا اظهار کرد: انتخابات رییس جمهوری از رویدادهای سیاسی مهمی است که مردم باید نسبت به اهمیت و اثرات آن در زندگی اجتماعی خود آگاه شوند.

 

مدیر بسیج رسانه صومعه‌سرا افزود: مردم باید بدانند چگونگی اجرای همه مسائل اقتصادی، سیاسی، اجتماعی، فرهنگی و اجرای همه پروژه‌های صنعتی و عمرانی در کشور بستگی به نوع نگاه یک رییس جمهور دارد.

 

وی با اشاره به اینکه از اولویت‌های بسیج رسانه شهرستان تشویق مردم به حضور حداکثری در انتخابات است گفت: حضور حداکثری مردم در پای صندوق‌های رای، دست بیگانگان و دشمنان نظام و انقلاب را برای ایجاد فتنه و اعتراضات در کشور کوتاه می‌کند.

 

فلاحتکار با اشاره به اینکه در این رساتا بسیج رسانه شهرستان صومعه‌سرا ویژه برنامه نشست بصیرتی با عنوان «مشق حضور» را در این شهرستان برگزار می‌کند تصریح کرد: «نظرعلی آقازاده» کارشناس دفاعی و سیاسی در این ویژه برنامه اقدام به سخنرانی و بصیرت‌افزایی می‌کند.

 

مدیر بسیج رسانه صومعه‌سرا خاطرنشان کرد: این برنامه روز سه‌شنبه(4خرداد) ساعت 17 در مصلی نماز جمعه این شهرستان با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی برای عموم مردم برگزار می‌شود.

 

کد خبر 1059079

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha