رزمندگان مقاومت، الگویی از استقامت و پایمردی را به جهانیان عرضه کردند

امام جمعه آران و بیدگل گفت: رزمندگان مقاومت با جهاد و صبر بی نظیر خود، الگویی از استقامت و پایمردی را به جهانیان ثابت کردند و نشان دادند ملتی که به سلاح ایمان ، جهاد و تقوی و صبر مجهز است در برابر قدرت های پوشالی و استکبار جهانی پیروز است.

حجت الاسلام ابوالفضل سلیمانی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در آران و بیدگل با تبریک پیروزی مقاومت فلسطین در جنگ با رژیم غاصب صهیونیستی گفت: آنچه در نبرد ۱۲ روزه اخیر رخ داد جهاد دلاورانه و مقتدرانه ملت عزیز و مقاومی بود که با جهاد و صبر بی نظیر خود، الگویی از استقامت و پایمردی را به جهان عرضه کرد.

 

امام جمعه آران و بیدگل افزود: رزمندگان مقاومت ثابت کردند ملتی که به سلاح ایمان ، جهاد و تقوی و صبر مجهز است در برابر قدرت های پوشالی و استکبار جهانی پیروز است و مغلوب ستمگران نخواهد شد . 

 

حجت الاسلام سلیمانی ادامه داد: آتش خشم مقدس مردم غزه و فلسطین و محور مقاومتچنان خروشان و سهمگین بود که  با اتکا به خداوند سبحان، غاصبان فلسطین و رژیم اشغالگر قدس و نمادهای آپارتاید را در فرصتی کوتاه به خذلان و شکست و تسلیم و جهانیان را به شگفت و تحسین نیروهای مقاومت سرافراز وادار کرد. 

 

امام جمعه آران و بیدگل با بیان اینکه نصرت مقاومت فلسطینف پیروزی اسلام ناب محمدی استف افزود: رزمندگان مقاومت با شلیک بیش از ۴ هزار موشک به قلب تلاویو و سرزمین های اشغالی هیبت ارتش صهیونیسم و گنبد پوشالی را به سخره گرفتند و آسیب پذیری غاصبین را به تصویر کشیدید و ثابت کردند که خانه عنکبوت سست ترین خانه هاست. 


حجت الاسلام سلیمانی ادامه داد: جشن پیروزی مقاومت و فلسطین در آستانه آزاد سازی خرمشهر روز مقاومت و ایثار یادآور پیام الهام بخش  انقلاب اسلامی در سطح منطقه و نشانه امید به مسیر روشن و نتیجه بخش بودن مقاومت و پایداری در برابر ضالمان و غاصبان است .

 

امام جمعه آران و بیدگل افزود: پیروزی مردم مظلوم فلسطین در نبرد ۱۲ روزه با دشمن صهیو نیستی و تسلیم یک طرفه رژیم غاصب صهیونیستی وعده الهی و پیروزی حق بر باطل را به اثبات رساند و امیداریم با استمرار مقاومت و وحدت مردم مظلوم فلسطین و نابودی رژیم غاصب نماز جمعه را در آینده نزدیک در قدس شریف اقامه کنیم./

کد خبر 1059092

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha