کانون منتظران ولی عصر(عج) در رواق همدلی طرح ملی ایران قوی برتر شد

حجت الاسلام شکری با اشاره به اهمیت محرومیت زدایی و توجه به محرومان به عنوان یکی از شاخصه های فعالیت کانون های فرهنگی مساجد گفت: کانون منتظران ولی عصر(عج) در رواق همدلی طرح ملی ایران قوی برتر شد.

« حجت الاسلام کاظم شکری» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از البرز در خصوص کسب رتبه برتر کانون فرهنگی منتظران ولیعصر(عج) در رواق همدلی گفت: بخش رواق همدلی مرتبط با طرح رزمایش مواسات و همدلی است که در این خصوص نیز فعالیت های ویژه و مستمری از طرف تمامی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان به ویژه کانون فرهنگی هنری منتظران ولیعصر(عج) محقق شد.

 

مدیر ستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد استان البرز افزود: طرح ملی ایران قوی در ۱۲ رواق طرح ریزی شد که مبنای شکل گیری آن نیز تبیین فرمایشات رهبرمعظم انقلاب در جریان بیانیه گام دوم انقلاب است. 

 

وی با اشاره به اهمیت محرومیت زدایی بیان کرد: رواق همدلی از جمله رواق های مرتبط با رزمایش مواسات و همدلی است که از ابتدای جریان شیوع بیماری کرونا مورد توجه قرار گرفت. 

 

مدیر ستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد استان البرز خاطرنشان کرد: ظرفیت های فرهنگی هنری کانون های فرهنگی هنری مساجد بستری عظیم از ایجاد جریان گفتمان انقلاب و تحقق مسجد تراز اسلامی است.

 

حجت الاسلام شکری در پایان عنوان کرد: کانون فرهنگی هنری منتظران ولی عصر(عج) واقع در پیشاهنگی حصارک کرج در منطقه ای واقع شده است که اقشار کم درآمد بیشتر در آن ساکن هستند با وجود این شاهد بیشترین اهتمام و توجه به محرومان در این کانون فرهنگی هنری مسجد هستیم. 

 

 

 

 

 

کد خبر 1059128

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha