خرمشهر ناموس ملت ایران و نتیجه اتحاد و همبستگی همه جانبه است

شعبانی گفت: خرمشهر ناموس ملت ایران و نتیجه اتحاد و همبستگی همه جانبه است و مردم ما نشان دادند که هر کاری با توکل، اطاعت و اراده جمعی شدنی است.

« مجیدرضا شعبانی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در مازندران با گرامیداشت حماسه سالروز آزادسازی خرمشهر اظهار کرد: همبستگی و انسجام بین نیروهای انقلاب  باعث فتح خرمشهر شد و به راستی خدا به اراده و مقاومت رزمندگان اسلام برکت داد و به فرموده امام خرمشهر را خدا آزاد کرد.

 

فرمانده سپاه نکا ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا بویژه شهدای فتح خرمشهر افزود: رزمندگان اسلام با تاسی از امام عزیز، در راستای وحدت کلمه همه قوا را پای کار آورده و با عملیات سه مرحله‌ای بیت المقدس، خرمشهر را آزاد کردند.

 

وی تصریح کرد: فتح خرمشهر نتیجه اعتماد به نصرت الهی، کارآمدی و توجه به مدیریت انقلابی و روحیه جهادی است و نمی توان از این عوامل به راحتی گذشت.

 

شعبانی گفت: خرمشهر ناموس ملت ایران و نتیجه اتحاد و همبستگی همه جانبه است و مردم ما نشان دادند که هر کاری با توکل، اطاعت و اراده جمعی شدنی است.

 

فرمانده سپاه ناحیه نکا خاطر ناشن کرد: نیروهای مردمی، ارتش، بسیجیان و سپاه در آزادسازی خرمشهر نقش اساسی داشتند و نمی توان این عوامل را نادیده گرفت.

 

سرهنگ شعبانی در پایان با اشاره به برنامه های سوم خرداد و هفته منتهی به آن یادآور شد: حدود 10 برنامه برای این هفته پیش بینی شده است و فضاسازی های محیطی برای سوم خرداد،رزمایش کمک مومنانه ، نشست های روشنگری ، افتتاح یادمان شهدای گمنام دانشگاه آزاد، تجلیل از معلمان بسیجی، روایتگری فتح ، افتتاح خانه محرومان، پیاده روی پایوران وبسیجیان و برگزاری صبحگاه نیروهای مسلح به صورت محدود از جمله برنامه های مهم این هفته در شهرستان نکا است.

کد خبر 1059181

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha