۱۴ میلیون سهم در تالار بورس خراسان جنوبی داد و ستد شد

مدیر بورس منطقه ای خراسان جنوبی گفت: طی اردیبهشت ماه امسال ۱۴ میلیون و ۳۷۳ هزار و ۲۷۶ سهم به ارزش ۱۰۹ میلیارد ریال درتالار بورس استان مورد داد و ستد قرار گرفت.

«سعید هریوندی» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در بیرجند اظهار داشت: طی اردیبهشت ماه امسال 14 میلیون و 373 هزار و 276 سهم به ارزش 109 میلیارد ریال در تالار بورس استان مورد داد و ستد قرار گرفت.

 

مدیر بورس منطقه ای خراسان جنوبی در ادامه بیان کرد: میزان معاملات تالار بورس خراسان جنوبی در اردیبهشت ماه امسال در مقایسه با فروردین 109 درصد رشد داشته است.

 

وی با بیان اینکه مجموع معاملات تالار بورس استان از ابتدای سال تا پایان اردیبهشت ماه به عدد 200 میلیارد ریال رسیده است، افزود: از مجموع معاملات 26 درصد آن مربوط به خرید سهام  و 74 درصد آن مربوط به فروش سهام بوده است.

 

هریوندی درخصوص برگزاری کلاس های آموزشی گفت: طی 2 ماه نخست امسال 648 نفر ساعت کلاس آموزشی به صورت رایگان در تالار بورس استان برای علاقمندان برگزار شده است.

 

مدیر بورس منطقه ای خراسان جنوبی با بیان اینکه طی اردیبهشت ماه شاخص کل 64 هزار و 745 واحد کاهش داشته است، ادامه داد: توصیه می شود سرمایه گذاران قبل از ورود به بازار سرمایه شناخت کافی نسبت به بورس، قوانین و مقررات آن و ابزارهای متنوع قابل معامله در آن ( با سطوح متفاوت ریسک) کسب نمایند.

 

هریوندی در پایان عنوان کرد: در بازار سرمایه ابزارهای قابل معامله متنوعی با سطوح متفاوت ریسک (ریسک بالا تا بدون ریسک) وجود دارد و افراد با توجه به میزان آشنایی با بازار و سطح ریسک مورد قبولشان می توانند از این ابزارها استفاده کنند.

 

 

کد خبر 1059185

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha