سوم خرداد نماد اقتدار، ایستادگی و خودباوری ملت ایران است

قلندری گفت: سوم خرداد نماد اقتدار، ایستادگی و خودباوری ملت ایران است و ایمان به خدا، غیب و مردم، تبعیت از ولایت فقیه و انسجام نیروهای انقلابی عامل فتح خرمشهر بود.

«عقیل قلندری» در گفت و گو با خبرنگار شبستان مازندران اظهار کرد: سوم خرداد یک نقطه عطف در تاریخ ایران و یکی از برجسته‌ترین حماسه‌های دوران دفاع مقدس است که نمی توان به راحتی از کنار آن گذشت.

 

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری شهدای مسجد امام جعفر صادق(ع) بهشهر افزود: سوم خرداد نماد اقتدار و خودباوری است چرا که در زمانی که دشمن تا دندان مسلح تا درون مرزهای ما هجوم آورده بود؛ جوانان انقلابی ایران با ایمان به خدا، فداکاری، از جان گذشتگی و با استفاده از توان داخلی خرمشهر عزیز را از دست دشمن بعثی آزاد کردند.

 

وی خاطر نشان کرد: امروز هم جوانان مومن و انقلابی ایران عزیز همچون جوانانی که خرمشهر را آزاد کردند در میدان های مختلف حاضر و در برابر یاوه گویی های دشمنان در آماده باش کامل هستند.

 

قلندری گفت: سوم خرداد نماد اقتدار، ایستادگی و خودباوری ملت ایران است و ایمان به خدا، غیب و مردم، تبعیت از ولایت فقیه و انسجام نیروهای انقلابی عامل فتح خرمشهر بود.

 

مدیرمسئول کانون شهدای مسجد امام جعفر صادق(ع) بهشهر با بیان اینکه سالروز آزادسازی خرمشهر یکی از مقاطع مهم و حساس دفاع مقدس و تاریخ انقلاب اسلامی است؛ تصریح کرد: مردم در کنار رزمندگان و نیروهای نظامی توانستند حماسه بزرگی خلق کنند و خرمشهر را آزاد کنند و نمی توان از این اتحاد و همبستگی گذشت.

 

وی گفت: امروز وظیفه مهمی بر عهده داریم و باید این حماسه بزرگ به بهترین شکل برای نسل جوان بازخوانی و تبیین شود و نباید در این بخش غفلت شود.

 

قلندری یادآور شد: وحدت و انسجام نیروهای مسلح در کنار مردم برای رسیدن به آزادی خرمشهر و فتح آن از مهمترین درس هایی است که می توان از آزادسازی خرمشهر گرفت و نباید این مهم فراموش شود و همچنان باید وحدت مهمترین عنصر برای ما در زندگی فردی و اجتماعی برای بالندگی باشد.

کد خبر 1059191

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha