خدمات رسانی به مردم رویکرد برنامه های کانون اطرب نکا در سالروز آزادسازی خرمشهر است

شکری گفت: خدمات رسانی به مردم رویکرد برنامه های کانون اطرب نکا در سالروز آزادسازی خرمشهر است و تلاش داریم تا در راستای رفع مشکلات مردم بیش از پیش گام برداریم.

« محمدرضا شکری » در  گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان مازندران در نکا اظهار کرد: امسال خدمت رسانی به مردم در قالب نهضت کمک مومنانه یکی از رویکردهای مهم ما در سوم خرداد و روزهای منتهی به آن است تا اتحاد و همبستگی همچنان اولویت مهم ما باشد.

 

مدیر مسئول کانون فرهنگی امام زمان(عج) روستای اطرب نکا افزود: تلاش داریم تا دستگیری از نیازمندان و فرهنگ سازی شهید و شهادت و نهادینه کردن ارزش های انقلاب اسلامی بیش از پیش در جامعه نهادینه شود.

 

وی اضافه کرد: در کنار کمک های مومنانه، اجرای برنامه های فرهنگی همچون مسابقات فرهنگی، تکریم خانواده شهدا و تبیین رشادت رزمندگان و مردم در سوم خرداد در فضای مجازی از دیگر برنامه های مهم ماست.

 

شکری گفت: خدمات رسانی به مردم رویکرد برنامه های کانون اطرب نکا سوم خرداد ماه است و تلاش داریم تا در راستای رفع مشکلات مردم بیش از پیش گام برداریم.

 

به گفته مدیر مسئول کانون فرهنگی امام زمان(عج) روستای اطرب نکا ، فتح خرمشهر مظهر خودباوری ملی و شناخت توانایی های داخلی است که ملت ایران و رزمندگان اسلام توانستند با اتکا به توانایی ها و ظرفیت های وجودی خود افتخارات و پیروزی بزرگ را کسب کنند.

 

وی افزود: سالروز آزادی خرمشهر به ما درس می دهد که با تکیه بر هدایت های ولایت فقیه و استفاده از توانمندی های داخلی و بهره مندی از استعدادهای جوانان می توان بر مشکلات پیروز شد.

 

شکری یادآور شد: مراسم سالروز فتح حماسه خرمشهر در مسجد روستای اطرب نکا هم امسال با رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار می شود و بار دیگر اعلام می کنیم که در سایه وحدت و انسجام و ولایت مداری و ولایت پذیری می توان بر دشمنان و مشکلات نائل شد.

کد خبر 1059199

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha