۹۵ درصد داوطلبان شورای روستاها در خراسان جنوبی تأیید صلاحیت شدند

حسین پور گفت: ۹۵ درصد داوطلبان عضویت در شورای اسلامی روستاها و مناطق عشایری در خراسان جنوبی تأیید صلاحیت شدند.

«غلامرضا حسین‌پور » در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در بیرجندبا اشاره به تأیید صلاحیت ۹۵ درصد داوطلبان عضویت در شورای اسلامی روستاها و مناطق عشایری در استان گفت: از پنج هزار و ۳۲۱ داوطلب ثبت نام شده تعداد پنج هزار و ۵۶ نفر نظر هیأت اجرایی بخش‌های این استان را جلب و مهر تأیید هیأت نظارت را دریافت کردند.

 

دبیر هیات عالی نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی خراسان جنوبی آمار ردشدگان را ۷۱ نفر و منصرفین از ادامه مسیر را ۸۴ نفر اعلام کرد و افزود: همچنین متاسفانه ۲ نفر از داوطلبین هم فوت کردند.

 

حسین پور ادامه داد: امروز دوم خردادماه ۱۴۰۰ نتیجه بررسی‌های انجام شده به صورت محرمانه توسط بخشداران به داوطلبان ابلاغ می‌شود.

 

وی بیان کرد: تمامی داوطلبانی که می‌خواهند وضعیت آنها برای نوبت سوم مورد بررسی قرار گیرد، می‌توانند از فردا ۲۶ اردیبهشت‌ماه به مدت ۴ روز نسبت به ثبت درخواست و اعلام شکایت خود اقدام کنند.

 

دبیر هیات عالی نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی خراسان جنوبی افزود: مرحله سوم بررسی صلاحیت‌ها طی مدت ۱۴ روز پس از پایان مهلت قانونی اعلام شکایات صورت می‌گیرد و نتیجه نهایی وضعیت این افراد در ۱۶ خردادماه اعلام می‌شود.

 

 

 

 

 

کد خبر 1059227

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha