تزریق ۳۷ هزار دوز واکسن کرونا در قم

محبی گفت: از ابتدای واکسیناسیون کرونا در استان قم تا به امروز ۳۷ هزار دوز واکسن کرونا تزریق‌شده است.

«سیامک محبی» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در قم، با اشاره به موضوع واکسیناسیون کرونایی در قم گفت: این امر در استان به‌خوبی در حال اجرا است و تیم‌های مخصوص به این امر اختصاص داده‌شده است.
 

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی قم افزود: از تمامی بخش‌های دانشگاه علوم پزشکی قم، نیروها به معاونت بهداشتی اضافه‌شده تا بتوانیم در خدمت همشهریان بوده و عملیات واکسیناسیون را اجرایی کنیم.
 

وی گفت: در حال حاضر چهار مرکز میدان روح‌الله، بلوار کارگر، نیروگاه و مجتمع امام خمینی(ره) در قم اقدام به واکسیناسیون کرده و همشهریان می‌توانند در دو نوبت صبح و عصر با مراجعه به این مراکز اقدام به تزریق واکسن کنند.


محبی گفت: مرکز شماره پنج نیز در مصلا قدس فردا (دوشنبه 3 خرداد) همزمان با سالروز آزادسازی خرمشهر افتتاح خواهد شد تا از ظرفیت مصلا نیز بتوانیم نهایت بهره‌برداری را ببریم.


معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی قم در خصوص گروه‌های هدف دریافت واکسن گفت: در ابتدا تیم‌های بهداشت و درمان که در خط مقدم مبارزه با کرونا هستند، واکسن را دریافت و در گام بعدی سالمندان را واکسینه کردیم و در حال حاضر در شهر قم افراد تا 70 سال عملیات واکسیناسیون بر روی آن‌ها انجام می‌شود.


وی گفت: در روستاها و بخش‌های استان نیز، واکسیناسیون در حال انجام است که مراکز بهداشتی آماده خدمات‌رسانی هستند و روستائیان عزیز استقبال کرده‌اند.
 

محبی اظهار داشت: از ابتدای واکسیناسیون کرونا در استان قم تا به امروز 37 هزار دوز واکسن کرونا تزریق‌شده است که بخشی از آنها تزریق اول و گروهی نیز هر دو تزریق را انجام داده اند.

کد خبر 1059236

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha