سیره علمی و عملی آیت الله کوهستانی(ره) الگوی مناسب برای نسل جوان جامعه است

صالحی گفت: سیره علمی و عملی آیت الله کوهستانی(ره) الگوی مناسب برای نسل جوان جامعه است و باید مورد توجه ویژه قرار گیرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان مازندران ،« سیدعباس صالحی» صبح امروز(2 خرداد) در دیدار با اعضاء شورای سیاستگذاری همایش علمی آیت الله کوهستانی(ه) در دفتر خود اظهار کرد: آیت الله کوهستانی(ره) ازعلمای بزرگ شهرستان بهشهر از استان مازندران است که  در دل مردم جای داشت به طوری که مردم منطقه ایشان را پدر معنوی خود می دانستند.

 

 وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی افزود: بنده از نوجوانی با نام و جایگاه رفیع معنوی و علمی آیت الله کوهستانی(ره) آشنا بوده و نسبت به آن مرحوم علاقه وجودی ویژهداشته و دارم . و امیدوارم سیره و روش زندگی دینی و اجتماعی این مرد بزرگ در دستور کار جوانان و همگان قرار گیرد.

 

وی تصریح کرد : سلوک معنوی ایشان که همراه با خداباوری عملی بود موجب شد تا برای خدمت به مردم روستا و منطقه خود از جایگاه علمی و حوزه نجف دست بکشد و این از خودگذشتگی و ایثار برای هدفی بزرگ تر بود.

 

صالحی گفت: سیره علمی و عملی آیت الله کوهستانی(ره) الگوی مناسب برای نسل جوان جامعه است  و باید مورد توجه ویژه قرار گیرد.

 

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران با اشاره به برگزاری اولین همایش بزرگداشت آیت الله کوهستانی(ره)  در بهشهر استان مازندران افزود: این همایش باید با نگاه و روش درست علمی و متناسب با جایگاه و شان این عالم بزگوار برگزار شود و به ابعاد دیگر از جمله جایگاه بیت و همسر ایشان نیز پرداخته شود .

 

وی اظهار کرد: مخاطبان اصلی این همایش نسل جوان، عامه مردم  و نسل جوان حوزه هستند که این همایش باید پیوند  این نسل جوان را با علم و علما مستحکم تر کند و وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی نیز در حد توان حامی این رویداد فرهنگ و دینی خواهد بود و این افتخاری برای ماست .

 

به گزارش شبستان، در این دیدار که با حضور سید عباس صالحی ؛ وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی  ، محسن جوادی معاون فرهنگی،عباس ارباب سلیمانی مشاور فرهنگی و دینی ، همایون امیرزاده رییس مرکز روابط عمومی و مهدی محمدی  مشاور و مدیرکل حوزه وزارتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و همچنین ؛ آیت الله محمدباقر محمدی لائینی نماینده ولی فقیه در مازندران ،سیدعربعلی جباری امام جمعه بهشهر ،غلامرضا شریعتی نماینده مردم نکا ،بهشهروگلوگاه در مجلس شورای اسلامی، عباس زارع مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران ، محسن محمدی معاون هنری و سینمایی ارشاد مازندران و مسعود فلاح رییس ارشاد بهشهر برگزار شد ، اعضاء شورای سیاستگذاری همایش علمی آیت الله کوهستانی(ره) با وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی دیدار کردند .

کد خبر 1059256

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha