انعکاس صحیح عملکردهای مثبت باعث شور انتخاباتی مردم خواهد شد

فرماندار شهرستان قرچک در جمع مسئولان روابط‎عمومی‌های ادارات شهرستان، خواستار انعکاس صحیح عملکردهای مثبت برای ایجاد شور انتخاباتی میان مردم شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شهرستان ­های تهران، نشست تبیین نقش روابط عمومی‌ها در برگزاری پرشور انتخابات ۲۸ خردادماه ۱۴۰۰ به ریاست فرماندار شهرستان قرچک و با حضور وحدی رئیس اداره سیاسی و انتخابات فرمانداری، شمس مدیر روابط عمومی فرمانداری، اعضای هیئت رئیسه شورای هماهنگی روابط عمومی‌ها و دیگر مسئولان روابط عمومی‌های ادارات و نهادهای شهرستان برگزار شد.

بهمن خطیبی فرماندار شهرستان قرچک در این نشست گفت: انتخابات ریاست جمهوری، شوراهای اسلامی شهر و روستا و میان دوره‌ای مجلس خبرگان رهبری ۲۸ خرداد سال‌جاری در حالی برگزار خواهد شد که با توجه به تحریم‌ها و شرایط گام دوم انقلاب اسلامی، حضور حداکثری مردم در این عرصه ضروری است.
وی افزود: انتخابات ۱۴۰۰ با لطف الهی و همراهی، همدلی، حمایت و لزوم ادای دین مردم و مسئولان به آرمان‌های نظام، باید باشکوه‌تر از همیشه برگزار شود که در این میان، نقش روابط‎عمومی‌ها برای این شکوهمندی، چشمگیر خواهد بود.
خطیبی در خصوص اهمیت حضور مردم در انتخابات و نقش روابط عمومی ها در این رابطه بیان کرد: تلاشگران عرصه اطلاع‌رسانی و ارتباطات، از اصحاب رسانه تا روابط عمومی ادارات، همچنین مسئولان و مردم فهیم و انقلابی، باید زمینه مشارکت حداکثری را فراهم کنند و ضرورت‌ها و اهمیت ویژه شرکت در این انتخابات را بیان کنند.
فرماندار قرچک اظهار داشت:‌باید طبق فرمایشات مقام معظم رهبری، شاخص‌های انتخاب مطلوب و خوب برای مشارکت بالا در انتخابات، مورد تأکید قرار بگیرد و فضای امید و نشاط در جامعه حکم‌فرما شود که این امر، همت و تلاش دوچندان روابط‎عمومی‌ها را می‌طلبد.
وی در پایان با تاکید بر اهمیت انتخاب افراد اصلح در انتخابات پیش رو گفت: تحولات مهم جامعه با حضور قوی و حداکثری مردم در کنار انتخاب صحیح و آگاهانه مردم می‌تواند آینده روشنی را برای شهرها و روستاها در انتخابات شوراها و کل کشور در انتخابات ریاست جمهوری رقم بزند.

کد خبر 1059271

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha