وزش باد شدید همراه با رگبار پراکنده باران در خراسان رضوی پیش بینی می شود

بر اساس اطلاعات اداره پیش بینی اداره کل هواشناسی خراسان رضوی، طبق بررسی نقشه‌های هواشناسی برای امروز تا اواخر هفته پدیده غالب، افزایش سرعت وزش باد به ویژه در ساعات بعدازظهر است که در نواحی بادخیز، نسبتاً شدید همراه با گردوخاک خواهد بود.

به گزارش خبرگزاری شبستان از مشهد و بر اساس اطلاعات اداره پیش بینی اداره کل هواشناسی خراسان رضوی، طبق بررسی نقشه‌های هواشناسی برای امروز تا اواخر هفته پدیده غالب، افزایش سرعت وزش باد به ویژه در ساعات بعدازظهر است که در نواحی بادخیز، نسبتاً شدید همراه با گردوخاک خواهد بود.

 

همچنین برای فردا با افزایش ابرناکی، احتمال بارش‌های پراکنده رگباری در نواحی کوهستانی و پاره‌ای از نقاط جنوب استان دور از انتظار نیست ضمن اینکه از روز پنج‌شنبه استان تحت تاثیر جریانات ناپایدار جوی قرار می‌گیرد که علاوه بر وزش باد شدید با احتمال بروز خسارت، افزایش ابرناکی و بارش‌های رگباری در برخی مناطق استان پیش‌بینی می شود.

 

طی ۲۴ ساعت گذشته قوچان با کمینه دمای ۱۰ درجه سانتی‌گراد خنک‌ترین و سرخس با بیشینه دمای ۳۸ درجه سانتی‌گراد گرم‎ترین شهرهای استان خراسان رضوی بوده‌اند، در این مدت کمینه و بیشینه دمای هوای شهر مشهد به ترتیب ۱۶ و ۳۳ درجه سانتی‌گراد بوده است.

 

همچنین آسمان امروز یکشنبه شهرستان مشهد،صاف تا کمی ابری بعدازظهر افزایش سرعت وزش باد پیش بینی می شود،دمای هوای امروز مشهد در سردترین زمان ۱۸ درجه سانتیگراد که در گرمترین زمان به ۳۴ درجه سانتیگراد افزایش خواهد یافت.

کد خبر 1059321

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha