نقش حضور مردم در انتخابات اقتدار کشور در عرصه های سیاسی است

آیت الله علما، گفت: نقش حضور مردم در انتخابات پیش رو برگ زرین و پر افتخار اقتدار کشور در عرصه های سیاسی است.

آیت الله مصطفی علما در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در کرمانشاه گفت: باید تفکر کنیم که سرنوشت خودمان را باید خودمان در دست گیریم زیرا با انتخاب اصلح، کشور به عالی ترین شکل ممکن مدیریت می شود وبا یک انتخاب آگاهانه مشکلات مردم از بین می رود.

 

دفتر نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه افزود: اقتدار جهانی جمهوری اسلامی ایران متکی به حضور همه جانبه مردم و شرکت همه آحاد جامعه در انتخابات مشت محکمی بر دهان دشمنان نظام و انقلاب است.

 

وی تصریح کرد: تثبیت نظام مقدس جمهوری اسلامی و نا امید کردن بیشتر دشمنان این نظام پیام اصلی انتخابات است، و در واقع انتخابات تجلی مردم سالاری دینی است.

 

آیت الله علما اظهار کرد: این که می بینیم در پس سالیان متمادی از ظلم و ستم رژیم غاصب اسرائیل، پیروز میدان نبرد مقاومت مردم فلسطین است، نتیجه  رهبری مدبرانه مقام معظم رهبری(مدظله العالی) است که صلح با آن رژیم آدم کش را خیانت به آرمان فلسطین دانست.

 

وی گفت: خواب راحت از رژیم جعلی صهیونیستی گرفته شد و امروز اسرائیل توان کوچکترین تعرض را در منطقه ندارد و پاسخ کوچکترین تحرکات را می گیرد و مسلمانان به ویژه جوانان نباید مسئله قدس را فراموش کنند.

کد خبر 1059428

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha