تکمیل پروژه مرکز صدا و سیمای سیستان و بلوچستان در گرو ۴۰ میلیارد اعتبار

مهرداد عرب اول گفت: تکمیل پروژه مرکز صدا و سیمای سیستان و بلوچستان ۳۵ تا ۴۰ میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از زاهدان، «مهرداد عرب اول» در حاشیه بازدید از ساختمان در حال احداث صدا و سیمای مرکز استان بیان کرد: یکی از مهم‌ترین پروژه‌های سیستان و بلوچستان که مرکز صدا و سیمای استان است مورد بازدید قرار گرفت، این پروژه مهم در سال ۱۳۸۳ استارت خورد و زیربنایی زیادی دارد.

 

 رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی سیستان و بلوچستان ادامه داد: این طرح جزو پروژه ملی استان است و تامین اعتبارش را باید صدا و سیمای کشور انجام می داد، در پیوست شماره یک قانون این پروژه کددار است، اما به دلیل تسریع در عملیات اجرایی و برای این که بتوانیم این پروژه را سریع‌تر به سرانجام برسانیم، دو سه سالی هست که از محل منابع در اختیار استان هم تامین اعتبار می کنیم.

 

وی عنوان کرد: در سال گذشته به این پروژه ۱۵ میلیارد تومان از محل منابع استانی کمک شد که ۱۰ میلیارد تومان آن تخصیص پیدا کرد، امسال هم مجدد ۱۵ میلیارد تومان دیگر برای اتمام این پروژه در نظر گرفتیم، در کنار رقمی که از محل ملی دریافت می‌کند.

 

عرب اول افزود:  این پروژه در دو فاز  A و B در دست اجراست که با رقمی که امسال به این پروژه تزریق میکنیم، بتوانیم تا شهریور ماه فاز B را  به سرانجام برسانیم.

 

وی اذعان کرد: برای اتمام کار بر اساس برآورد انجام شده ۳۵ تا ۴۰ میلیارد تومان دیگر نیاز است که باید جلسه مشترکی را با صدا و سیمای مرکز در تهران برگزار کنیم تا بتوانیم با تقسیم کار در مدت کوتاه این پروژه را به بهره‌برداری برسانیم.

کد خبر 1059435

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha