استقرار ۶۵ شعبه اخذ رای در شهرستان زیرکوه

عربشاهی با بیان اینکه ۶۵ شعبه ثابت و سیار اخذ رای برای زیرکوه پیش بینی شده است، گفت: در این شعب ۱۴۲ صندوق اخذ رای به منظور برگزاری انتخابات ریاست جمهوری و شوراها استقرار خواهند داشت.

«محمدحسین عربشاهی» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در بیرجند اظهار داشت: مردم شهرستان ولایتمدار زیرکوه طی سال های گذشته حضور چشمگیری در برگزاری انتخابات داشته اند و امیدواریم در انتخابات 1400 نیز شاهد حضور حداکثری مردم باشیم.

 

فرماندار زیرکوه با بیان اینکه بیش از 28 هزار نفر واجد شرایط رای دادن در زیرکوه وجود دارد، گفت: در پای صندوق های اخذ رای یک هزار و 110 نفر همکاری لازم را خواهند داشت و رعایت پروتکل های بهداشتی در دستور کار قرار می گیرد.

 

وی با اشاره به اینکه 65 شعبه ثابت و سیار اخذ رای در شهرستان زیرکوه پیش بینی شده است، افزود: در این شعب 142 صندوق برای انتخابات ریاست جمهوری و شوراها پیش بینی شده است تا بتوانیم یک انتخابات پر شور و حضور حداکثری مردم داشته باشیم.

 

عربشاهی بیان کرد: 37 نفر از کاندیداها تاکنون برای شورای اسلامی شهرستان زیرکوه تایید شده اند و امیدواریم رد صلاحیت دیگری نداشته باشیم.

 

فرماندار زیرکوه در پایان با بیان اینکه مردم با توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری دست به انتخاب فرد اصلح بزنند، گفت: امیدواریم مردم شهرستان زیرکوه با لبیک گفتن به فرمایشات مقام معظم رهبری با حضور در انتخابات 1400 حماسه ای بزرگ را رقم بزنند.

 

 

 

کد خبر 1059437

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha