فتح خرمشهر نشان داد برای انقلاب میدان فتح نشده ای وجود ندارد

حجت الاسلام نقوی با گرامیداشت حماسه سوم خرداد گفت: فتح خرمشهر نشان داد برای انقلاب میدان فتح نشده ای وجود ندارد.

حجت الاسلام «مهدی نقوی» شب گذشته( یکشنبه، 2 خرداد) در حاشیه نشست مجمع خیرین آستان سید علی کیا در شهر شلمان لنگرود در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از لنگرود با اشاره به حماسه فتح خرمشهر گفت: فتح خرمشهر نشان داد برای انقلاب اسلامی هیچ میدان فتح نشده ای وجود ندارد.

 

امام جمعه لنگرود تاکید کرد: دفاع مقدس ثابت کرد هر خاکریزی با روحیه رزمندگی و جهادی فتح می شود.

 

وی افزود: این ویژگی مهم مکتب امام(ه)  است که عزم و امید را در انسان زنده نگه می‌دارد و اجازه نمی‌دهد خاک و کشورش در اختیار دشمن قرار بگیرد.

 

نقوی خاطرنشان ساخت: مکتب امام رزمندگانی تربیت می‌کند که خاک و کشور خود را نه تنها از چنگال یک شخص تحمل نمی کند بلکه در برابر تمام دنیا می ایستد و خاک و هویت خود را حفظ کند.

 

وی با بیان اینکه شهدا امام زادگان عشقند و حرمشان بوسیدنی است گفت: مکانی که منور به نور شهداست تربیت کنده و سازنده است.

 

امام جمعه لنگرود پیروی از سیره شهدا را برای رستگاری در دنیا و آخرت ضروری خواند و گفت: باید تلاش کنیم شاگرادن خوبی برای این معلمان بشریت باشیم.

 

نقوی اعلام کرد: این ویژگی مکتب حضرت امام(ره) است که بدون اینکه سردار حاج قاسم سلیمانی در یک دانشگاه دیپلماسی و روابط بین الملل تحصیل کند، شخصیتی جامع پیدا می کند که فقط مرد میدان نباشد بلکه مرد موفق میدان دیپلماسی هم باشد.

 

امام جمعه لنگرود خاطرنشان ساخت: مکتب حضرت امام، رزمندگان و سردارانی مانند محمد علی حق بین را تربیت می‌کند که وقتی انسان کتاب گیل مانا و سرگذشت سردار حق بین را مطالعه می کند مراحل رشد و تکامل یک انسان را مشاهده می کند.

کد خبر 1059522

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha