توزیع ۲۰۰ بسته معیشتی توسط موکب فاطمه‌الزهرا(س) در ملایر

زمانی گفت: به همت خادمین و خیرین موکب فاطمه الزهرا(س) ملایر ۲۰۰ بسته معیشتی بین نیازمندان ملایر توزیع شد.

به گزارش خبرنگار شبستان از ملایر  موکب فاطمه الزهرا(س) ملایر از موکب‌های بزرگ غرب کشور است که در ایام اربعین خدمات متنوعی به زائران کربلا ارائه می‌دهد.

این موکب خدمات‌دهی خود را فقط محدود به ایام اربعین نکرده و در مقاطع و شرایط مختلف اقدام به خدمات‌دهی بخصوص به نیازمندان می‌ نماید.

 

«حمید زمانی» در گفت‌وگو با خبرنگار شبستان در ملایر گفت: از زمان تأسیس این موکب  به همت خیرین و خادمان این موکب خدمات مختلفی را به مردم در زمینه های مختلف ارائه کرده است.

مسئول موکب فاطمه الزهرا(س) ملایر با اشاره به تعطیلی پیاده‌روی اربعین در سال گذشته با توجه به شیوع کرونا بیان کرد: این موکب در بحران‌های مختلف کشور در مناطق سیل‌زده و زلزله‌زده حضور یافت و به مردم خدمات داد.

زمانی بیان کرد: پس از شیوع بیماری کرونا و با توجه به نیاز کشور به ماسک و الکل نیز تولید این دو محصول در موکب فاطمه‌الزهرا(س) ملایر آغاز شد.

وی با اشاره به توزیع بسته‌های معیشتی در چندین بازه زمانی مختلف تصریح کرد: امسال نیز   ۲۰۰ بسته معیشتی بین نیازمندان توزیع شد.

وی افزود: مجموع ارزش ریالی این بسته‌های معیشتی 420 میلیون ریال است که شامل حبوبات، روغن، برنج، ماکارانی، قند و شکر بوده است.

وی گفت: شعار ما از ابتدا این بوده که موکب تعطیلی ندارد و خدمات صرفا به ایام اربعین محدود نمی‌شود.

کد خبر 1059596

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha