انقلاب اسلامی در بستر مردم‌سالاری دینی به جامعه خدمت می‌کند

شهریاری با بیان اینکه انقلاب اسلامی شکل گرفت تا در بستر مردم‌سالاری دینی و با نظر و رای مردم در یک همه‌پرسی، دولت ها تشکیل و در ذیل نظام خدمت‌رسانی کنند گفت: منتخب انتخابات باید معتقد به توانمندی داخلی باشد و مسائل کشور را با کمک جوانان حل کند.

«بهمن شهریاری» در حاشیه نشست بصیرتی و روشنگری خواهران بسیج رسانه استان، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در اهواز، با تقدیر از فعالیت‌های این خبرگزاری اظهار کرد: در شرایط فعلی و فضای پیش روی جامعه و انتخابات که دشمن آن را تیره و تار کرده خبرگزاری شبستان همچون مه‌شکن در حهت روشنگری جامعه حرکت می کند.

 

معاون سیاسی سپاه حضرت ولی عصر (عج) خوزستان افزود: در شرایط پیش روی ما (انتخابات) یک آزمونی است که هر ۲ سال یکبار امام خمینی این مسئولیت و مأموریت را به دست ما دادند و قلم را به دست ما سپردند تا مردم سرنوشت جامعه و کشور را رقم بزنند. 

 

وی اضافه کرد: ۲ سال گذشته نمایندگان مجلس را انتخاب کردیم که خوب یا بد به فرمایش مقام معظم رهبری به خودمان برمی‌گردد و اکنون نیز در ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ با افتخار پای صندوق های اخذ رای می رویم تا به منتخبان خود را در ریاست جمهوری و شورای شهر و روستا رای دهیم.

 

شهریاری با بیان اينکه ما اگر به وضع موجود در هر دولتی معترض هستیم باید رای دهیم تا به وضع مطلوب در آن نظام برسیم تصریح کرد: انقلاب اسلامی شکل گرفت تا در بستر مردم‌سالاری دینی و با نظر و رای مردم در یک همه‌پرسی، دولت ها جابه جا شوند و بتوانند در ذیل نظام در خدمت رسانی به مردم کمک کنند.

 

وی انتخابات را نوشوندگی، تغییر یک تیم به تیم جدید، قوی، جوان، مومن و انقلابی دانست و ابراز کرد: مقام معظم رهبری چند شاخصه را برای ریاست جمهوری تعریف کرده‌اند که از جمله آنها این است که به کسی رای دهید که امیدوار، مردم‌دار و شجاع بوده و به درون مملکت توجه داشته باشد چون برخی ها درون مملکت را قبول ندارند و خاطرات خود را در خارج از مملکت می نویسند؛ رئیس جمهور باید از طبقات پایین جامعه باشد و با مردم نشست و برخاست کند.

 

معاون سیاسی سپاه ولی عصر (عج) خوزستان عنوان کرد: به کسی رای دهید که با تدبیر باشد و مسائل و مشکلات مملکت را با کمک جوانان حل کند، به توانمندی های داخل معتقد و انقلابی باشد.

 

وی با اشاره به اینکه کشور ما کشور شهدا، حاج قاسم و مدافعین حرم است بیان کرد: حاج قاسم می گوید جمهوری اسلامی مانند یک حرم است برای دفاع از این حرم باید همه دفاع کنند و روز انتخابات روز دفاع از حرم است، قلم من اسلحه من و در روز انتخابات تیری برای دشمن است. 

 

شهریاری اذعان کرد: روز ۲۸ خرداد با یاران خود رای می دهیم و دشمن کمین کرده ای که امروزه به نام دوست، ارتباط با ما را رقم می زند طی یک دموکراسی و سناریو ناامید و دوستانمان که چشم و امیدشان به انتخابات ما است را امیدوار می کنیم.

 

وی در پایان یادآور شد: این انتخابات هم به پایان می رسد و برگ زرین دیگری در تاریخ جمهوری اسلامی می شود.

 

کد خبر 1059644

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha