مراسم یادواره شهداء به مناسبت سالروز فتح خرمشهر برگزار شد

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری عفت از برگزاری مراسم یادواره شهداء به مناسبت سوم خرداد سالروز فتح خرمشهر با مشارکت کانون فرهنگی هنری عفت و پایگاه مقاومت بسیج خبر داد.

«فاطمه شیرپور» به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اردبیل گفت: مراسم یادواره شهداء به مناسبت سوم خرداد سالروز فتح خرمشهر با مشارکت کانون فرهنگی هنری عفت و پایگاه مقاومت بسیج برگزار شد.

 

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری عفت تصریح کرد: این یادواره با حضور مسئولان شهر، خانواده های معظم شهدا، آزادگان و جانبازان و عموم مردم ولایی شهر مغانسر برپا شد.

 

وی ادامه داد: ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و تجدید پیمان با آرمان شهدا از مهمترین اهداف این مراسم معنوی بود که با شکوه ویژه و با رعایت دستورالعمل های بهداشتی به ویژه استفاده از ماسک و فاصله گذاری اجتماعی برگزار شد.

 

شیرپور اضافه کرد: تجلیل از خانواده معظم شهدا و مداحی در مدح رشادت ها و دلاوری های رزمندگان اسلام در دوران دفاع مقدس و مدافعان حرم از دیگر بخش های این مراسم معنوی بود.

 

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری عفت اعلام داشت: پیروزی جبهه مقاومت در مقابل رژیم اشغالگر قدس در روزهای اخیر بر شیرین های سوم خرداد سالروز آزادسازی خرمشهر افزود و نشان داد که تنها راه مقابله با استکبار مقاومت است تا نصرت الهی محقق شود.

 

شیرپور تاکید کرد: طبق منویات مقام معظم رهبری آزادسازی قدس شریف بزودی تحقق خواهد یافت و این نصرت الهی را فال نیک می گیریم و در کنار مردم مظلوم فلسطین از آرمان های آزادی قدس حمایت می کنیم.

کد خبر 1059660

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha