فتح خرمشهر نشانگر قدرت و اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی است

فاضلی زاد، گفت:فتح خرمشهر نشانگر قدرت و اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی است که با ایمان و عشق مردم همیشه در صحنه توانستند دشمنان را شکست دهند.

 بهرام فاضلی زاد در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در کرمانشاه گفت:، در فتح خرمشهر مردم و رزمندگان اسلام با اراده‌ای استوار و ایثار و از خودگذشتگی شکست دشمنان و مستکبران را در تاریخ ثبت کنند و استقلال و آزادی و صلابت این مرز و بوم را به جهانیان نشان دهند.

 

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی  استان کرمانشاه افزود: آزادسازی خرمشهر تاریخ پرافتخار و مقاومت ملتی را روایت می کند که بی ادعا، با روحیه جهادی و شهادت طلبی تا پای جان در میدان نبرد جنگیدند تا امنیت، آرامش و پیروزی را برای ایران اسلامی به ارمغان آورند.

 

وی بابیان اینکه در این مسیر انسان‌های معتقد و متعهد بی‌شماری از جان و مال خویش گذشتند و به درجه رفیع شهادت و ایثارگری نائل شدند گفت:  رزمندگان اسلام با رشادت و شجاعت برگرفته از مکتب عاشورا برای حفظ و پاسداری از این آب و خاک از خودگذشتگی کردند و باید این درس مقاومت و ایثار به عنوان فرهنگ عمومی نهادینه شود.

 

فاضلی زاد تصریح کرد: سربازان ولایتمدار و مردم قهرمان در خرمشهر و هشت سال جنگ تحمیلی با پیروی از مقتدای خویش در برابر رژیم بعث عراق و نظام سلطه ایستاند و به همگان نشان دادند که با اتحادی بی نظیر، ایستادگی، مقاومت و الگوگیری از مکتب مقدس عاشورا چگونه می توان در جنگی نابرابر ایستاد و به پیروزی دست یافت.

 

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه در پایان اظهار کرد: امیدورایم جوانان امروز و آینده سازان فردا پیرو و ادامه دهنده راه این شهدا باشند و اجازه ندهند دشمن به خاک ایران اسلامی نفوذ کند.

کد خبر 1059709

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha