بهره برداری از ۴ پروژه بزرگ عمرانی و درمانی در حوزه دانشگاه علوم پزشکی اهواز

ابول‌نژادیان از بهره برداری از چهار پروژه بزرگ عمرانی و درمانی در حوزه دانشگاه علوم پزشکی اهواز خبر داد و گفت: این پروژه‌ها با حضور وزیر بهداشت شهرستان‌های اهواز، بستان و الوارگرمسیری افتتاح شدند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اهواز، «فرهاد ابول‌نژادیان» ظهر امروز (دوشنبه ۳ خرداد) در جمع خبرنگاران اظهار کرد: به مناسبت فرا رسیدن سوم خرداد روز ملی مقاومت، ایثار و پیروزی و در بیست و ششمین پویش «ره سلامت» چهار پروژه درمانی و عمرانی دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز با حضور دکتر سعید نمکی به صورت ویدئو کنفرانس افتتاح شد.

 

رئیس دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز افزود: یکی از این پروژه‌ها بیمارستان طریق القدس بستان است که با مساحت ۱۲ هزار مترمربع و دارای ۶۴ تخت بستری با هزینه ای بالغ بر ۱۴۰ میلیارد ریال به بهره برداری رسید.

 

وی اضافه کرد: بیمارستان امام رضا (ع) الوار گرمسیری نیز با ۳۲ تخت بستری به مساحت ۱۲ هزار و ۵۰۰ مترمربع و اعتبار ۳۳۰ میلیارد ریال که دارای بخش های اورژانس، رادیولوژی، زایشگاه، زنان، درمانگاه، مردان و اتاق عمل می باشد، افتتاح شد.

 

ابول‌نژادیان تصریح کرد: پروژه مگا آی سی یو بیمارستان امام خمینی (ره) اهواز با ۳۶ تخت بستری و با اعتبار ۴۵۰ میلیارد ریال از دیگر پروژه‌هایی بود که با دستور وزیر بهداشت افتتاح شد.

 

وی یاد آور شد: همچنین پروژه بازسازی و بهسازی آشپزخانه صنعتی دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز با زیر بنای ۷۵۰ مترمربع و اعتبار ۹ میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال به بهره برداری رسید.

 

کد خبر 1059715

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha