سرمایه‌گذاری مسکونی و تجاری در موقوفات فلاورجان در دستور کار است

حجت الاسلام نصیرالاسلامی گفت: سرمایه‌گذاری در بخش‌های مسکونی، تجاری و کشاورزی در موقوفات فلاورجان را در دستور کار داریم.

حجت الاسلام «عباس نصیرالاسلامی» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان اصفهان در خصوص مهم ترین برنامه‌های اوقاف این شهرستان در سال جاری اظهار داشت: افزایش کمی و کیفی موقوفات شهرستان در این راستا مورد تاکید است.
وی با اشاره به اینکه برای افزایش کمی موقوفات شهرستان برگزاری جلساتی با دانشگاه‌ها، حوزه‌های علمیه، مراکز فرهنگی و ... را در دستور کار داریم، ابراز داشت: توجه به ثبت موقوفات با نیاز روز جامعه نیز در این ارتباط مورد توجه است.
رئیس اداره اوقاف و امور خیریه فلاورجان با اشاره به اینکه در حال حاضر در شهرستان فلاورجان کمک به فقرا، ازدواج جوانان و توجه به امور قرآنی سه اولویت برای ثبت موقوفات جدید است، ادامه داد: برای این امر از ظرفیت مبلغان دینی و نخبگان فرهنگی برای تروج فرهنگ وقف استفاده خواهیم کرد.


وی همچنین به برنامه‌ریزی برای مشارکت بخش خصوصی برای افزایش کیفیت بهره برداری از موقوفات شهرستان فلاورجان اشاره کرد و گفت: در این زمینه در نظر داریم در سه عرصه مسکونی، تجاری و کشاورزی با توجه به ظرفیت شهرستان از بخش خصوصی بهره ببریم.


حجت الاسلام نصیرالاسلامی گفت: تا هر کجا که توسعه شهر اجازه دهد برای افزایش بهره وری از موقوفات تغییر کاربری اراضی کشاورزی را در دستور کار داریم.


وی گفت: موقوفات «نیک پی» با نیت کمک به فقرا و یتیمان از جمله این موقوفات است که ظرفیت بالایی برای سرمایه‌گذاری بخش خصوصی دارد.

کد خبر 1059820

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha