مردم دزفول در دوران سخت جنگ با پایداری و ایثار مقابل دشمن ایستادند

فرهمندپور گفت: مردم دزفول در دوران سخت جنگ با پایداری و ایثار مقابل دشمن ایستادند و با وجود موشک‌باران شهر مقاومت کردند و اجازه سقوط دزفول را ندادند و همین موضوع زمینه ساز شکست رژیم بعث شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از دزفول، «علی فرهمندپور» عصر امروز (دوشنبه ۳ خرداد) در آیین بهره برداری از چهار پروژه بهداشتی و درمانی که با حضور سعید نمکی وزیر بهداشت در سالن غدیر دانشگاه علوم پزشکی دزفول برگزار شد، ضمن گرامیداشت چهارم خرداد روز دزفول اظهار کرد: مقاومت دزفول و پایداری مردم این شهر در دوران دفاع مقدس از دزفول در همه زمینه ها شهر الف ساخت.

 

فرماندار ویژه دزفول افزود: مردم دزفول در دوران سخت جنگ با پایداری و ایثار مقابل دشمن ایستادند و با وجود موشک‌باران شهر مقاومت کردند و اجازه سقوط دزفول را ندادند و همین موضوع زمینه ساز شکست رژیم بعث شد.

 

وی تصریح کرد: زمانی الف دزفول به معنای موشک‌باران این شهر بود اما اکنون دزفول در حوزه های مختلف الف و سرآمد است.

 

فرهمندپور با اشاره به راه اندازی و فعالیت کارخانه های زیادی همچون کارخانه فولاد روهینا، کارخانه تولید موبایل، کولر ۲ تیکه و کارخانه تولید تجهیزات پزشکی در دزفول اضافه کرد: با همدلی مردم و مسئولان دزفول به سرعت در حال پیشرفت است تا با ایجاد اشتغال، رونق اقتصادی و توسعه شهرستان اجازه ندهیم خون شهدای دفاع مقدس پایمال شود چرا که آنها برای آسایش، پیشرفت و رفاه مردم جان خود را در راه و حفظ انقلاب تقدیم کردند.

 

وی تصریح کرد: امسال به مناسبت روز دزفول ۲۱ پروژه بهداشتی درمانی، صنعتی و عمرانی به افتتاح و کلنگ زنی شد و ما به عنوان خدمت گزاران نظام باید با تمام توان تلاش کنیم تا با رفع مطالبات و دغدغه های مردم شهرستان، قدردان ایثارها و از خودگذشتگی های آنها باشیم.

 

کد خبر 1059841

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha