فلسطین موضوع اول کشورهای اسلامی است/ ظرفیت پارلمانی و دیپلماتیک راهی برای حمایت از ملت مظلوم فلسطین

عضو مجلس شورای قطر گفت: ما باید با استفاده از ظرفیت پارلمان و دیپلماتیک کشورهای اسلامی ضمن حمایت از مردم مظلوم به راهکارهای جدی برای مقابله با رژیم صهیونیستی دست پیدا کنیم.

به گزارش خبرگزاری شبستان، عبدالرحمان بن یوسف الخلیفی در چهارمین نشست فوق‌العاده کمیته دائمی فلسطین اتحادیه مجالس کشورهای عضو سازمان همکاری‌های اسلامی که عصر امروز (دوشنبه، 3 خرداد ماه) با حضور هیأت‌های پارلمانی و مجامع بین‌المللی پارلمانی 15 کشور اسلامی به صورت حضوری و با رعایت پروتکل‌های بهداشتی برگزار شد، گفت: طی چند روز گذشته شاهد حملات و جنایت‌های رژیم صهیونیستی علیه ملت مظلوم فلسطین و شهادت و دستگیری بیش از دو هزار نفر از فلسطینیان بوده‌ایم.

عضو مجلس شورای قطر ادامه داد: رژیم صهیونیستی زمانی که نتوانست اهداف استراتژیک خود را پیاده سازی کند دست به حملات گسترده علیه فلسطینیان زد تا احساسات دو میلیارد مسلمان در جهان را مورد خدشه قرار دهد اما این بار فلسطینی‌ها با انجام عملیات، پاسخ این رژیم را دادند هر چند رژیم صهیونیستی گمان نمی کرد چنین پاسخی از فلسطینیان دریافت کند.

وی تأکید کرد: دولت و ملت‌های کشورهای اسلامی باید از مقاومت قهرمانانه ملت مظلوم فلسطین حمایت کنند زیرا آنها در خط مقدم قرار دارند. ما باید با استفاده از ظرفیت پارلمان و دیپلماتیک کشورهای اسلامی ضمن حمایت از مردم مظلوم به راهکارهای جدی برای مقابله با رژیم صهیونیستی دست پیدا کنیم.

عبدالرحمان بن یوسف الخلیفی با اشاره به اینکه فلسطین موضوع اول اسلام و کشورهای عربی است، افزود: ما برای استیفای حقوق مردم فلسطین تمام تلاش خود را انجام می‌دهیم، قطر همیشه از مردم محاصره شده غزه حمایت کرده و هیچ‌گاه دست از حمایت از برادران مسلمان خود برنخواهیم داشت زیرا این یک موضوع واجب شرعی و عقلی است.

کد خبر 1059857

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha