روحیه ایثار و خودباوری رزمندگان اسلام باعث پیروزی و آزادی خرمشهر شد

آیت الله حسینی گفت: استحکامات نظامی دشمن پس از اشغال خرمشهر به شکلی بود که باز پس‌گیری خرمشهر غیر ممکن شده بود، اما روحیه ایثار و خودباوری رزمندگان اسلام باعث پیروزی و آزادی خرمشهر شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، آیت‌الله «سید نصیر حسینی» امروز (۳ خرداد ماه) ضمن گرامی داشت سالروز آزادسازی خرمشهر، گفت: سوم خرداد، روز عزت، ایثار، شجاعت، آزادی و ازخودگذشتگی رزمندگان اسلام برای آزادی خرمشهر قهرمان است.

 

نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه در جنگ تحمیلی شرایط سختی داشتیم و شهرها در مناطق جنگی در حال سقوط بودند، اظهار کرد: با عنایت خداوند و اولیای الهی، نفس قدسی حضرت امام و حضور میدانی مردم ورق را برگرداند.

 

وی تاکید کرد: استحکامات نظامی دشمن پس از اشغال خرمشهر به شکلی بود که باز پس‌گیری خرمشهر غیر ممکن شده بود، اما روحیه ایثار و خودباوری رزمندگان اسلام باعث پیروزی و آزادی خرمشهر شد.

 

آیت الله حسینی با اشاره به اینکه صدام فتح دوباره خرمشهر توسط رزمندگان کشورمان را غیرممکن می دانست و ادعا کرد «اگر خرمشهر سقوط کند کلید بصره را می دهد»، یادآور شد: با عنایت الهی پیروزی اتفاق افتاد و بعد از آن پیروزی های پی در پی در عرصه جنگ برای ایران به وجود آمد.

 

امام جمعه مرکز کهگیلویه و بویراحمد ضمن تاکید بر گرامی داشت این روز، خواستار تبیین اهداف و دستاوردهای فتح خرمشهر برای نوجوانان و جوانان شد.

کد خبر 1059859

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha