تشکیل کشور فلسطین به پایتختی بیت‌المقدس تنها راه‌حل مشکل فلسطین/ معادله قدرت در حال تغییر است

نایب رئیس مجلس اردن، آرمان فلسطین را کرامت امت اسلامی دانست و گفت: معادله قدرت در حال تغییر بوده و به زودی شاهد عقب‌نشینی کامل مستکبران از منطقه خواهیم بود.

به گزارش خبرگزاری شبستان، حسین الحراسیس در چهارمین نشست فوق‌العاده کمیته دائمی فلسطین اتحادیه مجالس کشورهای عضو سازمان همکاری‌های اسلامی که عصر امروز (دوشنبه، 3 خرداد ماه) با حضور هیأت‌های پارلمانی و مجامع بین‌المللی پارلمانی 15 کشور اسلامی به صورت حضوری و با رعایت پروتکل‌های بهداشتی برگزار شد، گفت: از زمان آغاز اشغال فلسطین توسط صهیونیست‌ها همواره شاهد درگیری‌هایی بوده‌ایم که نتیجه کاشت دانه‌ای خبیث در منطقه است.

نایب رئیس مجلس اردن بر همین اساس تأکید کرد: آنها تمام تلاش خود را برای حذف کامل فلسطین صورت دادند که نتیجه آن کشتار بی‌گناهان بوده و قدس را به سمت یهودی‌سازی بردند اما در نهایت به مرحله‌ای رسیدند که اکنون خود از آنجا پاک می‌شوند در حالی که از سلاح‌های سنگین نیز برخوردار بودند.

وی در ادامه با تأکید بر اینکه اسرائیل باید به خاطر جنگی که در قدس و نوار غزه راه‌ انداخته است؛ محروم شود، اظهار داشت: از آنجایی که قیومیت امکان مقدس قدس شریف در دست اردن است، عنوان کرد: تاکنون اقدامات زیادی از جانب دولت اردن و ملک عبدالله دوم در جهت آبادانی قدس و محکوم کردن اقدامات اسرائیل صورت گرفته است و اخیراً نیز ارسال کمک‌های پزشکی و درمانی فوری به این منطقه داشته‌ایم.

الحراسیس در ادامه آرمان فلسطین را کرامت امت اسلامی دانست و افزود: اکنون معادله قدرت در حال تغییر است و به زودی شاهد عقب‌نشینی کامل مستکبران از منطقه خواهیم بود. همچنین تنها راه‌حل مشکل فلسطین، تشکیل کشور فلسطین به پایتختی بیت‌المقدس است.

نایب رئیس مجلس اردن ، فلسطین را اساس حال و آینده جهان اسلام توصیف کرد و افزود: ملت اردن همواره در جبهه فلسطین ایستاده است.

کد خبر 1059860

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha