وزارت بهداشت راه اندازی داروخانه هلال احمر در دزفول را پیگیری کند

آوایی گفت: علی‌رغم پیگیری‌های لازم جهت راه‌اندازی داروخانه هلال احمر در دزفول اما متاسفانه رئیس هلال احمر با این امر موافقت نکرده است لذا از وزارت بهداشت می‌خواهیم در تحقق این مهم با شهرستان دزفول همکاری کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از دزفول، «سید احمد آوایی» عصر امروز (دوشنبه ۳ خرداد) در آیین افتتاح ۴ پروژه بهداشتی درمانی با حضور وزیر بهداشت که در سالن غدیر دانشگاه علوم پزشکی دزفول برگزار شد اظهار کرد: علی‌رغم پیگیری‌های لازم جهت راه اندازی داروخانه هلال احمر در دزفول اما متاسفانه رئیس هلال احمر با این امر موافقت نکرده است، لذا از وزارت بهداشت می‌خواهیم در تحقق این مهم با شهرستان دزفول همکاری کند.

 

نماینده دزفول در مجلس شورای اسلامی افرود: اینکه بیمارستان‌های دزفول همواره توسط خیران و بخش خصوصی ساخته شده اند امری بسیار اررزشمند است چرا که اگر کمک مردم و خیران نباشد دولت از پای در می آید.

 

وی با اشاره به اینکه دانشگاه علوم پزشکی دزفول به بیماران سایر شهرهای خوزستان و سایر استان ها نیز خدمات بهداشتی و درمانی ارائه می‌دهد تصریح کرد: با توجه به ورود قابل ملاحظه بیماران از مناطق مختلف استان و کشور به دزفول، انتظار داریم وزارت بهداشت نسبت به توسعه حوزه بهداشت و درمان این شهرستان توجه و اهتمام ویژه ای داشته باشد.

 

کد خبر 1059864

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha