سازمان ملل باید به دنبال راه‌حلی پایدار برای خاتمه دادن به بحران فلسطین باشد

نماینده هیأت پارلمان بورکینافاسو خواستار خاتمه دادن به بحران فلسطین از طریق تبیین راه‌حلی پایدار توسط سازمان ملل متحد شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان، سانو بوباکار نماینده هیأت پارلمان بورکینافاسو در چهارمین نشست فوق‌العاده کمیته دائمی فلسطین اتحادیه مجالس کشورهای عضو سازمان همکاری‌های اسلامی که عصر امروز (دوشنبه، 3 خرداد ماه) با حضور هیأت‌های پارلمانی و مجامع بین‌المللی پارلمانی 15 کشور اسلامی برگزار شد، گفت: امروزه در نوار غزه شرایط ناپایداری وجود دارد لذا باید با فوریت وارد عمل شده و به مردم فلسطین کمک کنیم.

وی ادامه داد: باید از دیپلماسی پارلمانی و گفت‌وگوهای منطقه‌ای برای دستیابی به راه‌حل و حمایت از مردم فلسطین در مقابل حملات رژیم صهیونیستی استفاده کنیم، امیدوارم کمیته فلسطین اتحادیه بین‌المجالس سازمان همکاری‌های اسلامی بتواند با اقداماتش از جان و مال مردم فلسطین حمایت کند.

نماینده هیأت پارلمان بورکینافاسو تصریح کرد: باید راهکارهایی را به دست بیاوریم تا جنایات اسرائیلی‌ها نسبت به مردم فلسطین در مجامع بین‌المللی محکوم شود.

وی افزود: مردم بورکینافاسو همواره به دنبال صلح و آرامش هستند و هرگونه بی‌عدالتی را محکوم می‌کنند بنابراین از سازمان ملل متحد می‌خواهیم برای پایان دادن به بحران فلسطین به دنبال راهکار پایداری باشد.

نماینده هیأت پارلمان بورکینافاسو در پایان از مجلس شورای اسلامی ایران به خاطر استقبال گرم از هیأت‌های پارلمانی تقدیر و تشکر کرد.

کد خبر 1059866

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha