توسعه زیرساخت های بهداشتی و درمانی خوزستان در حال افزایش است

نمکی با بیان اینکه توسعه زیرساخت های بهداشتی و درمانی خوزستان در حال افزایش است گفت: با تلاش های صورت گرفته در یکسال اخیر و علی‌رغم تمام فشارهای اقتصادی و مشکلات ناشی از کرونا، حدود یک‌هزار و ۴۰۰ طرح بهداشتی و درمانی در کشور افتتاح شده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از دزفول، «سعید نمکی» عصر امروز (دوشنبه ۳ خرداد) در حاشیه آیین بهره برداری از چهار پروژه بهداشتی و درمانی در دزفول، در جمع خبرنگاران اظهار کرد: خوشبختانه ستاد کرونای خوزستان توانست موج سنگین کرونا با ویروس انگلیسی را به عنوان اولین استان گرفتار به خوبی مدیریت کند که جای تقدیر دارد.

 

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی تصریح کرد: تعداد مرگ و میرهای ناشی از کرونا در پیک اخیر خوزستان نسبت به پیک قبلی بیماری کمتر از نصف بود.

 

وی با قدردانی از شیوخ، جامعه روحانیت، استاندار و فرمانداران خوزستان در مدیریت عید فطر امسال اضافه کرد: خوشبختانه عید فطر امسال در خوزستان نسبت به سال گذشته به مراتب آرام‌تر برگزار شد و میزان گرفتاری ما در زمینه برگزاری مهمانی ها و شیوع کرونا کمتر بود.

 

نمکی در ادامه به سوم خرداد سالروز فتح خرمشهر و چهارم خرداد روز مقاومت و پایداری دزفول اشاره کرد و افزود: به مناسبت این دو روز بزرگ چندین پروژه بهداشتی و درمانی در خرمشهر، آبادان و دزفول به پاس رشادت‌های مردم این سه شهر افتتاح شد.

 

وی با بیان اینکه توسعه زیرساخت های بهداشتی و درمانی خوزستان در حال افزایش است یاد آور شد: با تلاش های صورت گرفته در یکسال اخیر و علی‌رغم تمام فشارهای اقتصادی و مشکلات ناشی از کرونا، حدود یک‌هزار و ۴۰۰ طرح بهداشتی و درمانی در کشور افتتاح شده است.

 

کد خبر 1059869

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha