سامان بخشی به حوزه اقتصاد و بازار  یکی از خرمشهرهای پیش رو است

حجت الاسلام محمدی لائینی با بیان اینکه به فرموده رهبری خرمشهرها در پیش است، گفت:امتحان‌های بسیار سختی بعد از ۸ سال دفاع مقدس در مقابل نظام قرار گرفت سامان بخشی به حوزه اقتصاد و بازار نیز یکی از این امتحانات می‌باشد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از ساری، حجت الاسلام والمسلمین«محمدباقر محمدی لائینی» امروز(3خرداد) در دیدار با بسیجیان حوزه محمد رسول الله(ص) و «سید ابراهیم شریفی» فرمانده سپاه شهرستان ساری در حاشیه رزمایش اقتدار بسیجیان به میزبانی آستان مقدس امامزاده عباس(ع) با گرامیداشت سالروز فتح غرورآفرین خرمشهر، اذعان کرد: همانطوری که عنوان این رزمایش " اقتدار بسیجیان" است، پیام فتح خرمشهر هم پیام اقتدار و تبدیل ناممکن‌ها به ممکن است.

نماینده ولی فقیه درمازندران افزود: خرمشهر به‌وسیله رزمندگان عزیزمان در طی دو روز در چهارمین مرحله از عملیات بیت‌المقدس آزاد شد، حصول این فتح بزرگ در این مدت کم با آن استحکامات دشمن از نگاه نظامی یک امر ناممکنی بود، تا جایی که کارشناسان نظامی هم آن را ناممکن می‌دانستند، در حالی که ما شاهد ۱۹ هزار اسیر و ۱۶ هزار کشته عراقی بودیم‌‌.

 

حجت الاسلام محمدی لائینی تصریح کرد: پیام فتح خرمشهر این است که جایی که روح جهادی، عزم و اراده، اعتماد بنفس، اعتماد و توکل بر خدا و امدادهای الهی حاکم باشد، آنگاه هر ناممکنی ممکن می‌شود که این درس بزرگ خرمشهر است، سردار حاج قاسم سلیمانی یکی از شاگردان بیت المقدس بوده است که در آن عملیات فرماندهانی همچون؛ متوسلیان، صیاد شیرازی، حسن باقری با جنگ‌آوری افتخارآمیز در مقابل لشکر پنج عراق ایستاد و در سوریه در مقابل جنایتکاران از ۶۰ کشور دنیا حاضر شد به‌طوری که خود ۱۷ درصد خاک سوریه در دست دولت بود و خودشان فکر نمی‌کردند بتوانند خاک را برگردانند.

نماینده ولی فقیه در مازندران گفت: امروز در حوزه‌های گوناگون با خرمشهرها روبرو هستیم، نه در جنگ نظامی بلکه میادین گوناگون اگر پیام جنگ خرمشهر را درست دریافت کرده باشیم می‌توانیم پیروز شویم، چنانچه اگر کم‌عرضه، ناکارآمد، فاقد روحیه جهادی و توکل بر خدا باشیم ممکن‌ها را ناممکن می‌سازیم.

 

حجت الاسلام محمدی لائینی با بیان اینکه به فرموده رهبری خرمشهرها در پیش است، گفت: سامان دادن حوزه اقتصادی مملکت و جهش دادن، برطرف کردن فقر، کارهای ممکنی است و مشکل آنچنانی ندارد، اگر آن روحیه و ایمان در حوزه فرهنگ و اقتصاد را دریافت کنیم یقین بدانیم سقوط آمریکا ممکن می‌شود، مگر سقوط رژیم شاهنشاهی ناممکن به‌نظر نمی‌رسید؟

 

 وی با اشاره به اینکه امتحان‌های بسیار سختی بعد از ۸ سال دفاع مقدس در مقابل نظام قرار گرفت سامان بخشی به حوزه اقتصاد و بازار نیز یکی از این امتحانات می‌باشد، ادامه داد: یا اینکه کسی جرات تعرض به رژیم صهیونیستی را داشت؟ امروز بچه‌های غزه آموزش موشک‌سازی دیدند بیش از ۳ هزار موشک در ۱۲ روز از گنبد آهنین عبور کرد و به شهرهای اسرائیل رسید تا جایی که مجبور شد و آتش بس را پذیرفت.

 

حجت الاسلام محمدی لائینی تاکید کرد: عنوان رزمایش امروز اقتدار بسیجیان زیبا است، دنیا هم این را باور کرده است، ما امروز امکانات زیاد داخلی داریم، اگر با روحیه ایمان و اخلاص باشد در مقابل ارتش های جهانی هم می‌توانیم پیروز باشیم‌.

کد خبر 1059890

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha