شهروندان بالای ۶۵ سال برای واکسیناسیون به نمایشگاه بین المللی اهواز مراجعه کنند

احمدی بلوطکی گفت: شهروندان ۶۵ سال به بالا جهت تزریق واکسن از ساعت ۸ صبح تا ۲۰ به مراکز تجمیعی غرب اهواز واقع در نمایشگاه بین المللی کیانپارس و مجتمع فرهنگی ورزشی بانک صادرات کوی مجاهد مراجعه کنند.

«مهران احمدی بلوطکی» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در اهواز، در خصوص واکسیناسیون افراد بالای ۶۵ سال اظهار کرد: در راستای سند ملی واکسیناسیون از روز یکشنبه مرکز تجمعی واکسیناسیون واقع در مجتمع نمایشگاهی خوزستان در فلکه سید خلف انتهای کیانپارس آماده بهره برداری شد و شهروندان مراجعات خود را به این مرکز آغاز کردند.

 

رئیس مرکز بهداشت غرب اهواز افزود: اکنون که واکسیناسیون گروه سنی ۶۵ سال به بالا آغاز شده مراجعه زیادی نداریم اما به مرور زمان که وارد گروه‌های سنی پایین‌تر می‌شویم به دلیل حجم بالای مراجعات و بالا رفتن عدد و رقم گروه هدف امکان ارائه خدمت به نحو مطلوب و بهینه در مراکز بهداشتی وجود نداشت چراکه فضای این مراکز کوچک است و علاوه بر مدیریت کووید باید واکسیناسیون به نحو مطلوبی انجام و خدمات عادی طبق روال گذشته انجام شود به همین علت مراکز تجمعی در حوزه غرب اهواز را کدگذاری، تجهیز و آماده‌سازی کردیم.

 

وی ادامه داد: اولین مرکز واقع در تالار خلیج فارس نمایشگاه بین الملل است که توصیه اکید ما به شهروندان به خصوص ساکنین کیانپارس، کیان آباد، کیانشهر و مناطق نزدیک به نمایشگاه این است که با توجه به فراهم شدن شرایط مطلوب در تمام ایام هفته به این مرکز تجمعی از ساعت ۸ صبح تا ۲۰ مراجعه کنند.

 

احمدی بلوطکی اضافه کرد: همچنین مرکز دیگری در مجتمع فرهنگی ورزشی تالار بانک صادرات واقع در کوی مجاهد هم آماده خدمت رسانی به شهروندان اطراف این منطقه است.

 

وی خاطر نشان کرد: افراد ۶۵ سال به بالا برای تزریق واکسن مراجعه کنند تا ما بتوانیم هرچه سریع تر وارد گروه های سنی بعدی شویم.

 

رئیس مرکز بهداشت غرب اهواز یادآور شد: همچنین در کنار این مراکز، مرکز واکسیانسیون تجمعی دیگری در غرب اهواز واقع در خیابان ناصر خسرو جنوبی برای مناطق نزدیک به این ۲ محل مدنظر است که تا آخر هفته مورد بهره برداری قرار می گیرد.

 

کد خبر 1059897

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha