دشمن به دنبال تحقیر دستاوردهای انقلاب است

آل هاشم گفت: یکی از مهم ترین اهداف دشمنان در آستانه انتخابات سال جاری تحقیر دستاوردهای انقلاب و بزرگ نمایی کمبودهای ایران اسلامی برای القای یاس و ناامیدی است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در تبریز، حجت الاسلام والمسلمین «سیدمحمدعلی آل هاشم» امروز در جمع استادیاران شبکه تربیتی بسیج سپاه عاشورا اظهار داشت: اولین هدف دشمن ناامید کردن ملت به نظام اسلامی است ناامیدی و یاس بدترین بلایی است که ممکن است بر سر کشوری بیاید.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی افزود: یکی از مهم ترین اهداف دشمنان در آستانه انتخابات سال جاری تحقیر دستاوردهای انقلاب و بزرگ نمایی کمبودهای ایران اسلامی برای القای یاس و ناامیدی است.

وی انتخابات ماه جاری عرصه تقابل «جبهه انگیزه‌سازان» و «جبهه انگیزه‌سوزان» دنست و گفت: تزریق روح امید در فضای فکری جامعه و معرفی کارآمدی‌ها و دستاوردهای انقلاب در تقابل با انگیزه سوزان داخلی و خارجی می‌تواند مشارکت حداکثری را رقم بزند.

امام جمعه تبریز حاکمیت شفافیت و صداقت و عاری از هرگونه ابهام و عوامل اطمینان‌زُدا، را یکی از عوامل افزایش مشارکت مردمی دانست و خاطرنشان کرد: آگاهی بخشی و بصیرت افزایی در مردم، نقش مؤثری در افزایش مشارکت مردمی در انتخابات دارد.

وی ادامه داد: مردم اگر درک صحیحی از موقعیت و جایگاه کشور داشته باشند و حساسیت انتخابات ریاست جمهوری و نقش آن را در پیشبرد اهداف و برنامه‌های کشور و ناکامی دشمنان در دستیابی به اهداف خویش بشناسند، به یقین در عرصه انتخابات حضور پر رنگی پیدا خواهند کرد.

 

کد خبر 1059901

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha