بسیاری از مردم و تولید کنندگان به خاطر قطعی های برق دچار مشکل شدند

آیت الله علم الهدی گفت:بسیاری از مردم و تولید کنندگان به خاطر قطعی های ایجاد شده دچار مشکل شدند، اگر به خاطر عارضه ای که پیش آمده نیاز است تا برای مدت موقتی قطعی داشته باشیم باید به مردم اطلاع دهید تا فردی در هنگام انجام کارش دچار مشکل نشوند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از مشهد، آیت الله «سید احمد علم الهدی» در دیدار با ستاد مدیریت مصرف آب و برق استان خراسان رضوی ضمن بیان اهمیت مدیریت صحیح انرژی در کشور و اشاره به اینکه مشهد مقدس از گذشته تا به امروز دارای وفور نعمت همچون نعمت برق و گاز بوده است عنوان کرد :این دو خصوصیت به برکت امام رضا علیه السلام برقرار بوده و هست.

 

امام جمعه مشهد با اشاره به سختی و خسارات مردم در این چند روزه که به واسطه قطع برق بوده است، اظهار داشت: بسیاری از مردم و تولید کنندگان به خاطر قطعی های ایجاد شده دچار مشکل شدند، اگر به خاطر عارضه ای که پیش آمده نیاز است تا برای مدت موقتی قطعی داشته باشیم باید به مردم اطلاع دهید تا فردی در هنگام انجام کارش دچار مشکل نشوند و خسارت نبیند.

 

وی با تاکید بر اینکه برای این قطعی ها برنامه ریزی کنید و به طوردقیق به مردم اطلاع دهید، افزود : باید جهادی پای کار کشور و مردم باشیم . شما متخصصان جوان این توانمندی را دارید که با ابتکار و پیشرفت بسیاری از مشکلات را برطرف کنید.

 

عضو مجلس خبرگان رهبری با اشاره به در نظر گرفتن شرایط زندگی مردم و اولویت برای بخش های صنعتی و کشاورزی که در برخی مناطق شرایط حساس تری دارد خاطرنشان کرد: در مناطق گرمسیری و همینطور مناطق صنعتی نمی شود روزانه قطعی برق حتی برای مدتی داشته باشیم لذا با توجه به میزان سختی شرایط مردم این مسئله را مدیریت کنید تا نارضایتی ایجاد نشود.

 

آیت الله علم الهدی ادامه داد:درخواستی که از شما عزیزان دارم این است که مدیریت ها با هم همسو شوند و اطلاعات را به درستی به مردم ابلاغ کنند و می توانیم برای این اطلاع رسانی هم از رسانه ملی استفاده کنیم تا مردم از قبل اطلاع داشته باشند.

 

امام جمعه مشهد ضمن بیان اینکه ما در بخشی از نقاط کشور در مسئله کشاورزی دچار مشکل هستیم و نیاز است که برای رفعش تلاش کنیم اظهار داشت: لازم است که همه ی شما بزرگواران با تخصص های لازم تلاش کنید تا مردم را به سمت مصرف درست و ابتکارات جدید پیش ببرید تا مردم هم سبک جدید مصرف را یاد بگیرن هم دچار مشکلات و خسارات نشوند.

کد خبر 1059902

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha