بزرگترین رسالت حوزه‌های علمیه، تمرکز بر مسئله برادری و همدلی است

مدیر حوزه‌های علمیه خواهران کشور، بزرگترین رسالت حوزه‌های علمیه را تمرکز بر مسئله برادری و همدلی دانست و بیان کرد: بازگشت به رافت‌ها و رحمت‌ها باید مورد توجه حوزه‌های علمیه باشد.

به گزارش خبرگزاری شبستان، حجت الاسلام والمسلمین «بهجت‌پور» در آئین تکریم و معارفه مدیر پیشین و جدید حوزه‌های علمیه خواهران استان کردستان، اظهارداشت: از زمانیکه پیامبر اسلام حرکت خود را آغاز کرد، خداوند ایشان را از هر مسیر منحرفی برحذر داشت. توسعه فرهنگ مقاومت و عرصه‌های آن، از رسالت‌های پیامبر اکرم(ص) بود که در برابر خطر‌های زیادی ایستادگی کرد.
 
وی خاطر نشان کرد: اسلام از ما می‌خواهد برای گسترش آن تلاش کنیم، در طول تاریخ به آن سطحی از مهارت و پختگی رسیده‌ایم که می‌توانیم و باید برادروار زندگی کنیم.
 
مدیر حوزه‌های علمیه خواهران کشور یادآور شد: شیطان با برجسته کردن جریان داعشی و تکفیری می‌خواهد بغض و دشمنی را بین تسنن و تشیع بیافروزد و تمام تلاشش، یکی نشدن مسلمانان و عدم همبستگی آنان است.
 
حجت‌الاسلام و المسلمین بهجت‌پور، بزرگترین رسالت حوزه‌های علمیه را تمرکز بر مسئله برادری و همدلی در کشور دانست و بیان کرد: بازگشت به رافت‌ها و رحمت‌ها باید مورد توجه حوزه‌های علمیه باشد.
 
مدیر حوزه های علمیه خواهران گفت: بر این باوریم که حوزه‌های علمیه خواهران و برادران، باید بخوبی بدرخشند و هرآنچه در توان دارند، باید مصروف این مجموعه شود.

کد خبر 1059997

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha