رونق اقتصاد و اشتغال با توسعه زیرساخت های ارتباطی در روستاهای فارس

سهرابی گفت: توسعه زیرساخت های ارتباطی در روستاها موجب رونق اقتصاد و اشتغال در مناطق محروم می شود و در شهرستان سرچهان مورد توجه قرار گرفته است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «مهرداد سهرابی»، امروز (چهارشنبه 4 خرداد) در بازدید میدانی از پروژه توسعه ارتباطات سیار روستایی در روستای «ابوتربه» از توابع شهرستان سرچهان گفت: توسعه زیرساخت های ارتباطی در روستاها موجب رونق اقتصاد و اشتغال در مناطق محروم می شود.

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان فارس افزود: توسعه شبکه ارتباطات در روستاها با هدف تحقق عدالت ارتباطی و كاهش شكاف ديجيتالی در اولویت وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات قرار دارد.

وی اضافه کرد: علیرغم بحران کرونا شاهد توسعه زیرساخت های ارتباطی در روستاهای استان بوده ایم و وزیر ارتباطات و استاندار فارس از این اقدامات حمایت کرده اند.

سهرابی با اشاره به شهرستان سرچهان به عنوان یکی از شهرستان های جدید استان فارس بیان کرد: توسعه خدمات ارتباطی و توسعه اینترنت در این شهرستان با تاکید فرماندار سرچهان مورد توجه قرار گرفته و اقداماتی برای توسعه ارتباطات سیار روستایی در این شهرستان در نظر گرفته شد.

وی ادامه داد: پروژه توسعه ارتباطات سیار روستای «ابوتربه» در حال اجرا است و  در بازدید از آن، مشکلات راه اندازی سایت مورد بررسی قرار گرفت.

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان فارس اعلام کرد: تلاش می شود در محور مواصلاتی شهرستان سرچهان و بختگان، معروف به گردنه «خالص» نیز مشکل پوشش ارتباطات سیار برطرف شود.

کد خبر 1060054

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha