نفرات برتر مسابقه ماه رحمت در جلفا معرفی شدند

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان جلفا گفت: برگزیدگان مسابقه «ماه رحمت» که در دو بخش ادبی و هنری برگزار شده بود، انتخاب و معرفی شدند.

«پروین قبادی» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در تبریز، با بیان این‌که مسابقه ادبی و هنری "ماه رحمت" با استقبال قابل توجهی جوانان و نوجوانان و کودکان این شهرستان روبه رو شد، اظهار داشت: این مسابقه که در ایام ماه مبارک رمضان و به صورت مجازی برگزار شده بود شامل  دو بخش نقاشی و دل نوشته می شد و در هر بخش 3 نفر به عنوان افراد برتر انتخاب شدند 

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان جلفا با بیان این‌که در بخش دل نوسته شرکت برای عموم آزاد بود، خاطرنشان کرد: بعد از وصول آثار و بررسی و داوری آن توسط کارشناسان و داوران این مسابقه، در بخش دل نوشته  با موضوع مولود کعبه حضرت علی بن ابیطالب (ع)؛ علی قربانزاده، سجاد ابراهیمیان و سارینا صمد پور به عنوان نفرات برتر معرفی شدند.

قبادی افزود: در بخش نقاشی با موضوع ماه مبارک رمضان نیز که استقبال پرشورکودکان و نوجوانان شهرستان جلفا را در پی داشت، مهدی جعفرزاده، آرزو گل آلی  و احسان کنگری به عنوان نفرات برتر این مسابقه انتخاب شدند. 

به گفته وی، اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان جلفا با همکاری اداره کتابخانه های عمومی این شهرستان، مسابقه ماه رحمت را در دو بخش ادبی و هنری برگزار کرد که پس از داوری و اعلام نفرات برتر، در روزهای آینده با اهدای لوح تقدیر و جایزه ی نقدی از نفرات برتر تجلیل به عمل خواهد آمد.

گفتنی است، جلفا شهر گمرکی و مرزی کشور عزیزمان، در جنوب ساحل رود مرزی ارس و در ۱۳۵ کیلومتری شمال تبریز و ۶۵ کیلومتری شمال مرند و ۱۳۵ کیلومتری شمال غرب ورزقان در استان آذربایجان شرقی واقع شده‌است.

کد خبر 1060060

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha